پیام تبریک استاندار چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت روز جهانی کار وکارگر

استاندار چهارمحال و بختیاری طی پیامی، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگران سختکوش و زحمتکش استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ،  متن پیام اقبال عباسی استاندارچهارمحال وبختیاری به شرح ذیل می باشد:


۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است.

کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی "رونق تولید " محسوب می‌شوند. زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.

همت و تلاش ستودنی کارگران زحمت‌کش در مسیر دست‌یابی به خودکفایی و استقلال کشور، با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این مرز و بوم است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش استان چهارمحال و بختیاری به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه کار و تلاش، این روز را به یکایک این قشر عزیز و محترم تبریک عرض نموده و توفیق و سلامتی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

امید است با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف دولت تدبیر و امید در راستای توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید در سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان رونق تولید نامگذاری شده است، بتوانیم گام های بلندی برای شکوفایی اقتصادی برداریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =