هم‌زمان بیش از ۱۰ پل لرستان در حال بازسازی یا احداث هستند

جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر رحمانی در خرم اباد برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ابتدا صفی خانی گزارشی از وضعیت صنایع استان و خسارات سیل اخیر به واحدهای تولیدی سخن گفت.

دکتر سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی کشور نیز با توضیح اینکه سیل بیکاری در پی سیلاب فروردین ناشی از مشکلات واحدهای تولیدی بوجود خواهد آمد خواستار توجه وزیر به واحدهای صنعتی استان شد.

۷ نفر از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان نیز هرکدام به زبانی غم و گرفتاری ناشی از سیل را نزد وزیر بیان کردند.

دکتر خادمی در این جلسه در خصوص سفر رئیس جمهور گفت:سفر دکتر روحانی به لرستان بسیار مفید و اثر بخش بود و مصوبات خوبی بخصوص در زمینه تامین کالاهای معیشتی در جلسه ای که با حضور ایشان تشکیل شد محقق گردید.

استاندار با بیان اینکه در جلسه مذکور همه دستگاهها و مدیران ذیربط حضور داشتند؛گفت:نزد رئیس جمهور گزارش مبسوط و کاملی از همه خسارات استان ارائه گردید.

همزمان بیش از ۱۰ پل در حال بازسازی یا احداث است

دکتر خادمی با بیان اینکه همزمان بیش از ۱۰ پل در حال بازسازی یا احداث است و آب و برق و گاز و تلفن اغلب روستاها رفع مشکل شده؛گفت:پرداخت های مصوب به سیل زدگان آغاز شده و اقدامات لازم برای تامین زمین معوض خانه های تخریب شده انجام گرفته است.

استاندار با بیان اینکه سیل اخیر موجب تاخیر در روند رشد و توسعه استان شده است؛گفت:تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی دچار خسارت شده اند و خواسته ما اختصاص اعتبارات لازم و بخشی از بودجه متمرکز برای تقویت زیرساخت های اقتصادی استان است.

دکتر خادمی همچنین از وزیر خواست که دو مجموعه اقتصادی بزرگ ایدرو و ایمیدرو در توسعه لرستان مشارکت و سرمایه گذاری نمایند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =