شما نظر داده‌اید/ ایران قهرمان جام ملت‌ها می‌شود

بیشتر کاربران خبرآنلاین معتقد هستند تیم ملی در جام ملتها قهرمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها شش روز تا آغاز جام ملتهای آسیا زمان باقی مانده و ملی پوشان ایران در قطر خود را برای این رقابت ها آماده می کنند. روز گذشته از شما مخاطبان خبرآنلاین خواستیم تا نظر خود را درباره تیم ملی و تورنمنت پیش رو بنویسید. 

بعضی از کاربران تیم ملی را قهرمان جام ملتها دانستند و معتقد بودند باید از تیم ملی حمایت کرد تا پس از 43 سال بتوانیم دوباره قهرمان آسیا شویم. همچنین بعضی ها از رفتار سرمربی و کادرفنی تیم ملی انتقاد کردند اما معتقد بودند تیم ملی می تواند قهرمان شود و بعضی دیگر هم عقیده دارند این تیم با دفاع اتوبوسی اش به هیچ جا نمی رسد. 
بعضی از کاربران خبرآنلاین هم درگیری های سرمربی تیم ملی و پرسپولیس را عامل ضربه خوردن تیم ملی می دانند.

یک پرسپولیسی نوشت:« بعنوان یک پرسپولیسی دعا می کنم که تیم ملی با غیرت بچه ها و تدبیر کی روش قهرمان بشه و تا سالها کی روش سرمربی تیم ملی بمونه. برانکو هم سرمربی پرسپولیس و شفر هم سر مربی استقلال تا فوتبال ایران رشد کنه. این بهترین ترکیب مربیان برای تیم ملی و دو باشگاه بزرگ کشوره تا خدای نکرده این تیمها دست موتورگازیهای پر مدعا نیفته. اون تماشاگران استقلالی و پرسپولیسی هم که بخاطر تعصب غلط باشگاهی در جام جهانی برزیل و روسیه از تیم ملی حمایت نکردن این بار جبران کنن.»

مخاطب دیگر نوشت:«عاشقتم تیم ملی فقط یه بی وطن میتونه از شکست تیم ملی کشورش خوشحال باشه و از پیروزیهاش ناراحت.»

یک مخاطب دیگر که مخالف رفتار کی روش است نوشت:«متاسفانه به خاطر رفتارمربیان تیم محبوبی نیست .و این واقعیتیست که از قلب جامعه میشه فهمید.»

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =