ماجرای تنبیه عجیب دانش‌آموز میاندوآبی چه بود؟

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب، درخصوص کلیپ منتشره در فضای مجازی با عنوان تنبیه دانش‌آموز یکی از مدارس روستایی این شهرستان توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلال پورمیرزا مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: متاسفانه این اتفاق در یکی از مدارس روستایی میاندوآب افتاده است و با توجه به اینکه دفاع از حق و حقوق دانش آموزان و معلمان جزو رسالت های اصلی و مهم آموزش و پرورش است، به محض اطلاع، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: از صبح (شنبه) در میان دانش آموزان کلاس دوزادهم آن مدرسه حضور داشتیم و با اولیای آنها هم صحبت کرده ایم و با توجه به ابراز رضایت از عملکرد معلم در طول سال تحصیلی، اعلام کردند هیچ شکایتی از معلم ندارند.
پورمیرزاد اظهار کرد: آموزش و پرورش طبق مقررات منع تنبیه بدنی دانش آموزن دبیر خاطی را در اختیار واحد رسیدگی به تخلفات معلمان اداره کل آذربایجان غربی قرار داد تا برابر قانون با وی برخورد شود.

شایان ذکر است، کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان تنبیه دانش‌آموزان یکی از مدارس روستایی شهرستان میاندوآب در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌های زیادی را نیز به همراه داشته است.

​۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =