۲ فاکتور مهم پرسپولیس از دید مدافع محبوب برانکو

شجاع خلیل‌زاده درباره وضعیت خودش و البته پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تعطیلات نیم فصل شروع شده و بازیکنان مشغول استراحت هستند. پرسپولیسی ها بعد از اتمام آخرین دیدارشان، برخلاف سایر تیم ها به تمرینات ادامه دادند و کار را رها نکردند به همین علت بیشتر از سایر باشگاه ها نیز استراحت خواهند کرد. شجاع خلیل زاده به همین در مصاحبه‌ ای درباره وضعیت خودش و البته باشگاه صحبت کرد.

تعطیلات خوش می گذرد؟!
بله. استراحت می کنیم تا دوباره تمرینات آغاز شود و کار را دنبال کنیم. یک نیم فصل بسیار سخت را سپری کردیم و واقعا به این تعطیلی احتیاج داشتیم. این استراحت کردن باعث می شود با روحیه بهتر و  تمرکز بالاتری به لیگ برگردیم.

پیش بینی بازیکنان پرسپولیس در ابتدای فصل از نتایج چه بود؟
واقعیتش این است که ما هرگز فکر نمی کردیم بتوانیم تا این حد خوب نتیجه بگیریم. شما یادتان می آید که چه اتفاقاتی قبل از شروع فصل رخ داد. یکسری از بازیکنان رفتند و پنجره نقل و انتقالات هم بسته بود. با این حال برانکو همان زمان به ما گفت مطمئن باشید با همین تیمی که داریم، مدعی قهرمانی می شویم. آن زمان فکرش را نمی کردیم سرمربی تیم، چنین شناختی از پرسپولیس داشته باشد اما دیدیم که پیش بینی هایش عین حقیقت بود.

فکر می کنی دلیل موفقیت پرسپولیس در نیم فصل اول چیست؟
ما دو فاکتور اصلی داشتیم؛ اولی غیرت بازیکنان و تماشاگران مان بود که حتی یک دقیقه از هیچ کدام از بازی ها را رها نکردند و در ثانی شخصِ برانکو که با دانش و شناختی که از تیم داشت، پرسپولیس را به جلو برد. این فاکتورها برای هر تیمی حائز اهمیت است.

تصور می کنی در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی رخ می دهد؟
با اضافه شدن چند بازیکن جدید که حتما یاران قدرتمندی هم هستند، پرسپولیس با سرعت بیشتری به جلو می رود. ما در چند پست، بازیکن از دست دادیم و متاسفانه محمد انصاری و حسین ماهینی هم مصدوم هستند که حضور بازیکنان جدید می تواند از پرسپولیس تیم قوی تری بسازد. من معتقدم تیم ما در نیم فصل دوم با سرعت بیشتری به سمت قهرمانی می رود و انشالله بتوانیم بار دیگر به این عنوان برسیم و مردم را شاد کنیم.

و تصور می کنی چه تیم هایی رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی باشند؟
همه تیم های بالای جدول رقیب مان هستند اما سپاهان، تراکتورسازی و پدیده به همراه استقلال که قطعا در نیم فصل دوم قوی تر می شود، مهم ترین رقبای ما خواهند بود. با این حال قهرمان می شویم و کار را یکسره می کنیم.

در مورد مصدومان صحبت کردی. خودت هم مصدوم هستی؟
بله همچنان مصدومیتی دارم اما به خاطر شرایط تیم، به کارم ادامه می دهم. احتیاج به یکسری معاینات بیشتر و شاید عمل جراحی هم داشتم ولی فکر می کنم تا آخر فصل بتوانم با همین شرایط بازی کنم. اصلا نمی توانم به ترک تمرینات و بازی های پرسپولیس حتی فکر کنم.

در هفته های پایانی نیم فصل اول توانستی دو گل بزنی و 6 امتیاز برای تیم به دست بیاوری. این گل ها ادامه پیدا می کند؟
در وهله اول باید بگویم من به تنهایی کاری انجام ندادم. ما یک تیم هستیم و از بازیکنان ترکیب اصلی تا تک تک اعضای تیم روی هر گلی که زده می شود و هر موفقیتی که به دست می آید، نقش دارند. در ثانی، من تلاش می کنم در هر حالتی به تیمم کمک کنم. خدا خواست که در آن دو بازی مقابل ماشین سازی تبریز و ذوب آهن گل بزنم و انشالله این شرایط ادامه داشته باشد. همه بازیکنان پرسپولیس می توانند ضربه آخر را به خوبی بزنند چون ما تمرینات سختی داریم و این شرایط را در هر جلسه تمرینی، تکرار می کنیم.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =