روز گذشته واژگون شدن چراغ نفتی در یک مرکز پیش دبستانی و ابتدایی در زاهدان موجب آتش سوزی و سوختن ۴ دانش آموز شد. ۳ تن از این دختران دانش آموز متاسفانه جان باختند و حال یکی از آنها وخیم است.

در این مدرسه ۵۹ دانش آموز تحصیل می کردند که ۵۵ نفر از آنها با کمک مردم و نیروهای امدادی نجات پیدا کردند اما ۴ دانش آموز برای مدتی طولانی در آتش ماندند و دو نفر از آنها دچار سوختگی ۱۰۰ درصد و دو تن دیگر دچار سوختگی بیش از ۸۰درصد شدند.

۶۷۶۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدامین IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    7 3
    من سه تا دختر دارم، و می فهمم که الان حال آن پدر و مادر ها چگونه است؟ آخه چرا اجازه می دهند یک مدرسه "غیر انتفاعی" که پول اداره اش را از پدر و مادران همین عزیزان گرفته است ، برای گرم کردن مدرسه از "چراغ والور"!!! استفاده کند ، آنهم برای بچه های پیش دبستانی و کلاس اول!!؟ این جنایت است! چرا مدرسه ای که محلش به صطلاح ، نو ساز بوده ، مجهز به شوفاژ برای گرمایش نبوده!؟ که میتوانست به دلیل نبود گاز کشی در زاهدان، از گازوئیل برای سوخت آن استفاده کرد(همه سیستم های گرمایشی تهران که پایتخت است هم تا سال 1367 با گازوئیل کار می کردند). و از طرفی ، وقتی دانش آموزان در چنین سنینی هستند و چراغ والور در کلاس روشن است، چرا مسئولین مدرسه اجازه داده اند آن عزیزان بدون مراقب و همراه ، برای برداشتن وسیله به کلاس بروند!؟ اشکم درآمد! به خدا من و خانمم دیشب گریه کردیم.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    10 0
    بمیرم برای مظلومیتشون. طفلکیها چه کشیدند.