هم‌دلی در تیم ملی؛ برای قهرمانی در جام ملت‌ها می‌جنگیم

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای کسب بهترین نتیجه در جام ملت های آسیا متحد شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: "به قطر می رویم تا تمریناتمان را شروع کنیم. هر  کاری که باید می کردیم انجام دادیم. این اواخر نمی شود کار خاصی کرد. باید از نظر ذهنی آماده باشیم تا تورنمنت سخت را پشت سر بگذاریم".

او به غیبت مسئولان قبل از سفر تیم ملی به قطر اشاره کرد: "حرفی برای گفتن نیست. اولین بار است این اتفاق می افتد. آنقدر که حرف زدیم به کسی هم بر نخورد. از این زشت تر نمی شود. می رویم برای مردم تلاش می کنیم و نتیجه ای بگیریم تا جواب بی احترامی که به ما شد را بدهیم. آنقدر حرف زده ایم لوث شده است".

کاپیتان تیم ملی درباره شرایط تیم ایران در جام ملت ها گفت: "تیم ما آنقدر مستعد است که همه چیز برای نتیجه گرفتن و موفقیت آماده است. فقط کم لطفی مسئولان است که به آن توجهی نداریم و وقتی هم نیست که به آن بپردازیم".

شجاعی در پایان به انتظار بالای مردم از تیم ملی اشاره کرد: "انتظارات هم کارمان را سخت می کند و هم انگیزه بازیکنان بیشتر می شود تا کار مهمی انجام بدهیم. برای بار آخر می گویم از مسئولان ناامید هستیم و امیدمان به مردم، پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی است. امیدوارم هرکسی با هر نظری که هست و با هر عقیده ای که دارد، کنار تیم ملی باشد".

مهدی ترابی، پیش از سفر تیم ملی فوتبال ایران به قطر گفت: "از امروز اردو تیم ملی آغاز می‌شود. بازی‌های سختی پیش‌رو داریم. با توجه به عملکرمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتظارها از ما بالا است. همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنند".

این هافبک تیم ملی در پایان درمورد حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی اظهار کرد: "تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم خوب کار کنم و انشالله بتوانم برای تیم مفید باشم. اگر فرصت بازی پیدا کردم تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم".

روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران نیز در تمرین امروز اظهار کرد: "از اولین روزی که اردوهای بعد از جام جهانی آغاز شد،‌ برنامه ما این بود که قهرمان جام ملت‌ها شویم. به هر حال هر مشکل و سختی هم بوده دیگر تمام شده و این اردوی آخر ما است. تمام تمرکز بازیکنان و کادر فنی این است که بتوانیم بعد از مدت‌ها قهرمان جام ملت‌ها شویم. تمام فکر ما همین است. فقط به دعای خیر مردم نیاز داریم. انشالله مردم و رسانه‌ها از ما حمایت کنند".

او ادامه داد: "قهرمانی در جام ملت‌ها برای فوتبال ما خوب است. مشکلات و سختی‌ها هر چه بود، ما الان در اردوی آخر هستیم و سعی می‌ کنیم با همه مشکلاتی که داشتیم در جام ملت‌ها موفق شویم".

251255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    1 0
    به امید خدا