شبکه ایران: ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه به وزیر انرژی این کشور دستور داد تا برای درک از شرایط بی برقی بخشی از ساکنان مسکو، مراسم سال نومیلادی را در تاریکی برگزار کند.

به گزارش روزنامه فرانسوی لیبراسیون،‌ ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه به  وزیر انرژی این کشور دستور داد بدلیل مرتفع نکردن مشکل بی برقی ساکنان بخشی از شهر مسکو در پی بارش سنگین برف روزهای اخیر، مراسم سال نو را با آنها بگذارند تا متوجه بی برقی شود.

بنابر این گزارش، ولادیمیر پوتین خطاب به وزیر انرژی روسیه گفت: به من گفته بودی که مشکل قطعی برق بخشی از ساکنان مسکو را حل می‌کنی و این اقدام صورت نگرفت.

پوتین که اظهاراتش به گفته لیبراسیون از طریق شبکه تلویزیونی روسیه پخش می‌شد، خطاب به وزیر انرژی خود گفت:  اگر نمی توانستی اینکار را انجام دهدنباید می‌گفتی و قول می‌دادی.

نخست وزیر روسیه به وزیر انرژی این کشور و 2 تن از دیگر مقامات ذیربط خواست مراسم شب سال نو میلادی را در میان ساکنان بدون برق بخشی از شهر مسکو برگزار کنند.

مقامات مسکو اعلام کردند که بیش از شش هزار سکنه بخش‌هایی از حومه پایتخت روسیه در پی سقوط ناشی از بارش شدید برف چندین دکل برق از این امکانات محروم شده اند.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =