۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۵

حکمی که همه منتظر بودند بعد از انتخابات صادر شود، چند روز زودتر اعلام شد تا حبیب کاشانی با آرامشی بیشتر، برنامه‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور را دنبال کند.

حکمی که همه منتظر بودند بعد از انتخابات صادر شود، چند روز زودتر اعلام شد تا حبیب کاشانی با آرامشی بیشتر، برنامه‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور را دنبال کند. او که یک بار در جریان انتخابات داخلی شورای شهر تهران بر سر انتخاب شهردار، صندلی شماره یک قرمزها را به دست آورده بود این بار پیش از تند شدن آتش رقابت‌های انتخاباتی صحبت‌های اصلی را با رئیس سازمان تربیت بدنی و پیش از آن با رئیس‌جمهور انجام داد تا در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و حتی سفر انتخاباتی رئیس‌جمهور به تبریز در کنار او باشد.

با آنکه همه می‌دانستند او برای بازگشت به پرسپولیس آماده شده و به زودی به این باشگاه برخواهد گشت، اما کسی گمان نمی‌کرد او را پیش از انتخابات در هیأت مدیره باشگاه ببیند. با این حال رئیس سازمان تربیت بدنی با حکمی او را به عضویت هیأت مدیره درآورد تا شمارش معکوس برای برکناری عباس انصاری‌فرد آغاز شود. حضور کاشانی در هیأت مدیره بدون تردید هواداران را با این پرسش بزرگ مواجه خواهد کرد که او چرا در شرایطی که تیم را قهرمان کرده بود از این تیم جدا شد و چرا حالا دوباره به این مجموعه اضافه شده است.

ساعتی بعد از این اتفاق، برنامه تازه اجرا و خبری منتشر شد که همه منتظرش بودند: انصاری‌‌فرد برکنار شد. این خبر تنها چند دقیقه بعد از انتشار خبر حضور کاشانی در هیأت مدیره روی خط خبرگزاری‌ها قرار گرفت تا پیش‌بینی روزنامه‌ها درباره حضور این مدیر در پرسپولیس درست از آب دربیاید.

کاشانی که حضورش در باشگاه کاملاً قابل پیش‌بینی بود در این باره گفت: برای خدمت به این تیم و به خاطر هواداران برگشتم. بنا به پیشنهاد و تکلیفی که به من شد تصمیم گرفتم به خاطر مردم و هواداران برای خدمت به پرسپولیس برگردم. کاشانی که یک بار پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرد، این بار دیگر قصد ندارد ماجرای لیگ هفتم را تکرار کند.

او تصمیم خود را گرفته و به زودی هدایت پرسپولیس را به فردی می‌دهد که در یک سال اخیر در کنار او بود و حتی برای بازی تیم منتخب گیلان با تیم ملی جام جهانی 98 به او کمک کرد. حمید استیلی که حضور کاشانی در پرسپولیس را محتمل می‌دید 14 خرداد همراه با مرزبان و عزیزیان در کنار کاشانی به مرقد امام (ره) رفت تا امکان پیش‌بینی کادر فنی پرسپولیس را فراهم کند.

کاشانی که کارش را در پرسپولیس بلافاصله بعد از انتخابات شروع می‌کند، روی حمایت هواداران حسابی ویژه باز کرده: مردم همیشه به گردن ما حق دارند و ما باید خدمتگزار آنها باشیم. من خوشحالم که دوباره به تیمی که به آن علاقه قلبی دارم برگشته‌ام و امیدوارم بتوانم در کنار دوستان، موفقیت‌های پرسپولیس را برای هواداران تکرار کنم اما در این راه بدون حمایت هواداران موفق نمی‌شویم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 10506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد ع شهرری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۰
    0 0
    با وجود کاشانی از همین حالا حاشیه ها جمع شد فقط امیدوارم که پیروانی را کنارگروه کاشانی ببینم
  • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۰
    0 0
    آقاي كاشاني اين مدير عاملي به درد نمي خورد - شما معامله كرديد - اين قضيه بيشتر سياسي است