ایجاد ۴۵۰۰ شغل با اجرای پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان تا اواخر تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه در دولت سیزدهم با اعتبار سی هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و طرح‌های نیمه تمام نیز تا اواخر تابستان امسال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح‌های سلامت محور و رفع محرومیت‌ زدایی در حوزه بهداشت و درمان اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره بر توسعه عدالت در حوزه بهداشت و سلامت در دولت شهید رئیسی، تصریح کرد: در این دولت شاهد تحول بسیار بزرگی در این عرصه هستیم و پروژه‌های بسیار مهمی در استان که حدود یکصد پروژه بهداشت و درمان را شامل می‌شود تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگی همچون ام.آر.آی و اورژانس ۳۰ تخته اسلام‌آبادغرب، اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه، پروژه ام.آر.آی بیمارستان امام رضا(ع)، آنژیوگرافی بیمارستان امام علی(ع)، بیمارستان ۳۲ تخته روانسر و بیمارستان ثلاث باباجانی که در انتهای کار قرار دارد از جمله این طرح‌ها هستند.

محمدی عنوان کرد: کار عمرانی یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان در کشور تمام و تجهیزات آن نصب شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین اورژانس‌های ترومای کشور اورژانس بیمارستان طالقانی با وجود ۸۰ تخت بستری در حال بهره‌برداری است، گفت: تأکید رئیس جمهور شهید تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی بود که از سال‌های گذشته باقی مانده و با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم این مهم در استان انجام شده است

محمدی با اشاره به پروژه پت‌ اسکن عنوان کرد: این پروژه در ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور وزیر کشور در استان افتتاح شد و غرب کشور را پوشش می‌دهد و نیاز نیست بیماران سرطانی به مرکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به افزایش بیش از ۳۰ تحت پی.آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو و ۲۴ تخت آی.سی.یو در مرکز استان، تشریح کرد: ۹۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده یا در یکی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها در دولت سیزدهم برای چهار هزار و۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1922425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =