روز فرهنگی ازنا در تهران/ صندوق هنر ۱۰۳ هزار نفر عضو دارد

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: آمادگی داریم که یک روز را به رویداد فرهنگی ازنا در فرهنگسرای نیاوران اختصاص داده و آن را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید مجید پوراحمدی در جشن اردیبهشت هنر و آئین تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ازنا گفت : فرهنگ و هنر یکی از زیرساخت‌های بزرگ تقویت انسان‌هایی است که کشور را می‌سازند.

وی با اشاره به بازدید آثار هنرمندان ازنایی گفت: این منطقه برای رشد و بیشتر دیده شدن هنرمندان آن نیازمند امکانات و توجه برنامه‌ریزان است و خوشبختانه هم‌اکنون مسوولان شهرستان به‌صورت جدی پیگیر این مسائل هستند.

پوراحمدی با بیان اینکه خوشحال هستیم که در این برنامه حضور یافته و از چهره‌های فعال در رشته‌های فرهنگی و هنری شهرستان تقدیر می‌کنیم، افزود: ما برای تجلیل از چهره‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها ترغیب شده‌ایم تا این مهم را بیشتر پیگیری کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: باید روی استعدادهای مناطق کار کنیم و با حمایت از کسانی‌که ظرفیت رشد را دارند، زمینه بهبود کسب و کارشان را فراهم کنیم.

وی رویداد اردیبهشت هنر ازنا را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و گفت: این جشن برای تجلیل از فعالین فرهنگ و هنر این شهرستان ترتیب داده شده و باید حتما تداوم داشته باشد برای همین نیاز است در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان مصوب کنیم تا هر ساله برگزار شود.

پوراحمدی با بیان اینکه این‌گونه تجلیل‌ها زمینه‌ساز رشد جوانان و عزیزان علاقه‌مند به عرصه فرهنگ و هنر است، افزود: هنر عامل انتقال فرهنگ و تجربه بوده و زمینه ارتقا و رشد در تمامی عرصه‌ها را فراهم می‌کند، بنابراین وظیفه داریم یک هفته را جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرستان ازنا تعیین کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: آمادگی داریم که یک روز را به رویداد فرهنگی ازنا در فرهنگسرای نیاوران اختصاص داده و آن را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه صندوق هنر یکی از بزرگترین مجموعه‌های حمایتی از فرهنگ و هنر است، افزود: این صندوق با جمعیت بالغ بر ۱۰۳ هزار نفر که روزانه در حال افزایش و بزرگ شدن است، حمایت‌های ویژه‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر داشته و هم‌اکنون بیش از ۳۶ خدمت دارد که برای هنرمندان انجام می‌شود.

پوراحمدی از تحت پوشش بیمه‌ای بالغ بر ۶۰ هزار نفر از اعضای این صندوق خبر داد و گفت: همچنین تعداد بسیار زیادی تسهیلات بدون بهره جهت فعالیت‌های ضروری و کارآفرینی به اعضا پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =