مشارکت ۷۵ هزار کرمانشاهی در دور دوم انتخابات تا کنون

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت ۷۵ هزار کرمانشاهی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از اجرای عملیات انتخابات در دبیرستان استقلال کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخلاف برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی برای نخستین بار در کرمانشاه، تا کنون مشکلی رخ نداده است.

وی افزود: ۷۵ هزار استعلام توسط دستگاه‌های احراز هویت تا ساعت ۱۴ در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه کرمانشاه صورت گرفته، اما استعلام‌های مذکور به معنی تایید عملیات رای گیری نیست و ممکن است مشکلاتی مانند عدم صلاحیت فرد برای رای دهی صورت گرفته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که تمدید انتخابات را در پیش نداشته باشیم، بنابراین توصیه می‌شود مردم تا پیش از ساعت ۱۸ نسبت به مراجعه به شعب اخذ رای اقدام کنند.

وی در خصوص رضایت مردم از اجرای انتخابات به صورت الکترونیک بیان کرد: تا کنون هیچ گزارشی از اخلال در صندوق‌ها گزارش نشده و امید است اجرای انتخابات بدین صورت برای انتخابات آتی ادامه یابد.

شعبانی در ادامه در خصوص زمان اعلام آراء گفت: تا زمان پایان فرایند رأی گیری صورت جلسه آراء موجود نخواهد بود و اعلام نتایج حداقل ۲ ساعت پس از پایان فرایند رای گیری صورت خواهد پذیرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در رابطه با تخلفات انتخاباتی خاطرنشان کرد: تخلف انتخاباتی پیش از امروز برای چهار کاندیدا تشریح شده است، تا کنون ۱۹ نفر بدلیل انجام تبلیغات یا شاعبه خرید و فروش دستگیر شده‌اند و در صورت لزوم برای آنها پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =