افزایش 167 درصدی واریزی به حساب خزانه دولت از محل فروش جایگاه مرزی باشماق مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش 167 درصدی واریزی به حساب خزانه دولت از محل کنترل فروش در باک و  فروش جایگاه مرزی باشماق مریوان، با اجرای طرح باک فول از اواخر دی ماه سال جاری(25 دیماه) تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جهانبخش نوکانی با بیان این مطلب گفت:در این مدت از محل فروش جایگاه مرزی و پایش و کنترل فروش در باک بیش از 165 میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل از اجرای طرح با افزایش167 درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان که در دیدار با فرماندار مریوان سخن می گفت ،ضمن تشریح عملکرد منطقه در این شهرستان اظهار کرد: توجه جدی به تامین و توزیع مطلوب عرضه سوخت با عنایت به فرارسیدن تعطیلات پایان سال و گردشگر پذیربودن شهرستان، نظارت کافی بر عملکرد جایگاههای عرضه وCNG، فعال بودن گشت های مشترک با سازمانهای متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و حضور موثر روسای نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و تعامل و همکاری با فرمانداران باید مورد توجه قرارگیرد .

نوکانی با اشاره به مزایای اجرای طرح باک فول از جمله ‏جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، صرفه جویی درمصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‏سوخت، تسهیل و تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی ، درآمدزایی دولت و.. از افزایش تردد کامیونهای ترانزیتی و ترانشیپی در سال جاری از پایانه مرزی باشماق مریوان خبرداد و افزود: ماهیانه بیش از 18 هزار خودرو در پایانه مرزی باشماق با استفاده از سیستم های الکترونیکی پایش و کنترل می شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =