رشد ۴۳ درصدی تردد از مرزهای استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از گذر تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی استان از مرز ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش چشمگیر تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان در مقایسه با سال گذشته خاطر نشان کرد: طی ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری با تردد ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار نفر، آمار تردد از مرزهای پنجگانه استان ۴۳.۵۹ درصد افزایش را حکایت دارد.

وی ادامه داد: افزایش آمار تردد، ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پنج پایانه مرزی استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین و پلدشت) است.

دست نشان با اشاره به اینکه پایانه مرزی رازی بیشترین آمار تردد را به خود اختصاص داده است، گفت: این پایانه مرزی با تردد یک میلیون و ۵۳۱ هزار و ۹۹۶ نفر، جایگاه پر ترددترین مرز مسافری بین المللی در آذربایجان‌غربی را با ۳۱.۵۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پایانه مرزی بازرگان با یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۴۶ تردد در رده دوم بیشترین ترددها و پایانه مرزی تمرچین با تردد بیش از ۸۲۵ هزار و ۷۷ مسافر ایرانی و خارجی در رتبه سوم پایانه های مرزی استان قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی یادآور شد: ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرز رازی و تمرچین، ضمن کاهش زمان ایستائی مسافرین، باعث افزایش تعداد ترددها شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =