۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
قلعه‌نویی در موقعیت مشابه پس از ۱۷ سال

سرمربی تیم ملی امشب گفتگوی مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران امشب مهمان برنامه فوتبال برتر خواهد بود تا پاسخگوی سوالات مختلف در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا باشد. تیم ملی ایران با هدایت قلعه‌نویی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل قطر شکست خورد و نتوانست به فینال جام ملت‌ها صعود کند.

این نخستین باری نیست که امیر قلعه‌نویی پس از حذف با تیم ملی ایران در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا می‌کند و او ۱۷ سال پیش و بعد از حذف تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ هم در موقعیتی مشابه قرار گرفته بود. قلعه‌نویی آن سال در برنامه ۹۰ حضور پیدا کرد و مقابل سوالات عادل فردوسی‌پور، امیر حاج‌رضایی و بیژن ذوالفقارنسب نشست. در جریان این برنامه که یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های تاریخ ۹۰ بود، انتقادات تندی از امیر قلعه‌نویی شد و او همیشه ناراحتی خود از این موضوع را نشان داده است.

قلعه‌نویی حتی در مقطع دوم حضورش در تیم ملی و در جریان جام ملت‌های آسیا هم بارها از اتفاقاتی که آن سال رخ داده انتقاد کرد و معتقد بود در آن برنامه ۹۰ برای او دادگاه تشکیل شده است.

باید دید این بار در اولین گفتگوی سرمربی تیم ملی پس از جام ملت‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و گفتگو در چه مسیری پیش خواهد رفت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =