ویزیت رایگان بیش از ۱۵۰ نفر در روستاهای کم برخوردار شهرستان دیواندره 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه، بیش از ۱۵۰ نفر در قالب کاروان سلامت در روستا های محروم شهرستان دیواندره ویزیت شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این کاروان سلامت خدماتی اعم از دندانپزشکی، پزشک زنان، دارویار و پزشک عمومی ارایه شده است.

جلالی بیان کرد: در این طرح بیماران در بخش های مختلف، ۸۵ نفر پزشک عمومی و ۷۵ نفر دندانپزشکی، ویزیت رایگان شدند همچنین ۱۵ نفر دانش آموز و ۷۰ نفر از بزرگسالان توسط مربیان آموزش داده شدند.

وی عنوان کرد: این کاروان با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره و شبکه بهداشت به روستاهای یوزباشکندی و بایزید آباد بخش کرفتو از توابع شهرستان دیواندره اعزام شد و در این برنامه کارگاه آموزشی با موضوع آگاهی رسانی خطرات و رفتار ایمن تر در برابر مین و مواد منفجره به جا مانده از جنگ و کارگاه آموزشی مخاطرات توسط مربیان هلال احمر برای مردم روستا اعم از کودک و نوجوانان برگزار گردید.

جلالی تصریح کرد: در این برنامه جوانان و داوطلبان ‌حاضر اقدام به تست فشار خون، قند خون و همچنین ارایه ۷۵ پک بهداشتی و ۴۰ بسته آموزشی به خانواده ها و دانش آموزان این مناطق نمودند.

سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره با حضور در این برنامه بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مردمی همواره ثابت کرده در هر زمان و هر شرایطی یاور مردم و آماده خدمت رسانی به هر نحو ممکن می باشد و از امدادگران، داوطلبان و کادر درمانی تشکر و قدردانی کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =