تشکیل کارگروه های تخصصی در بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان

کارگروه های تخصصی در علوم مختلف در بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان تشکیل گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان ضمن تبریک دهه فجر اظهارداشت یکی از روش های رسیدن به اهداف معین و مشخص تشکیل کارگروه های تخصصی است و با ایجاد کارگروه های مختلف ضمن هم افزایی و استفاده از توان علمی و تجربی افراد متخصص ، متعهد و دغدغه مند می توان با تصمیم گیری مناسب به اهداف مورد نظر و نهایی دست پیدا نمود.

وی در ادامه با تاکید بر بالا بردن سطح آگاهی گروه‌های اجتماعی و فرهنگی مردم استان یا منطقه از پیشینه تاریخی تمدن و فرهنگ ایران و همچنین دستاوردهای فرهنگی و تقویت حس میهن‌دوستی و آرمان خواهی آنها و تحکیم ارکان هویت ملی و مقاومت در برابر جلوه‌های گوناگون پنهان و آشکار تهاجم فرهنگی بیگانه را یکی از اهداف این بنیاد دانست .

رومانی افزود : با برگزاری نشست¬های تخصصی با اساتید دانشگاهی ، نویسندگان ، اهالی فرهنگ و هنر ، فرهیختگان ، مدیران سازمان های مردم و دغدغه مندان استانی در حوزه¬های مختلف می توان نقشه راهی را برای انجام فعالیت¬های پژوهشی و استعداد¬یابی و معرفی ظرفیت های استان لرستان ترسیم نمود .

رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان تصریح کرد : در اتاق فکر بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان پس از بحث و تبادل نظر در خصوص ایجاد کارگروه ها این چنین تصمیم گرفته شد که هشت کارگروه تخصصی با عنوان ادبیات و فرهنگ بومی ، تاریخ ، باستان شناسی و معماری ، جغرافیا ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری، مفاخر و مشاهیر ، هنر ، اقتصاد ، علوم اجتماعی و مردم شناسی و در آینده نیز کارگروه های سلامت ، فن آوری و اطلاعات، آموزش و آینده پژوهی لرستان راه اندازی شود.


وی در پایان اظهار داشت : این کارگروه ها با همکاری چند تن از اساتید فرهیخته دانشگاه و معلمین و بازنشستگان دسنگاه های دولتی بصورت افتخاری در حال راه اندازی می باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1869274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =