خانه کشتی اندیمشک یکی از آثار ماندگار خواهد بود

زمانی اصل با بیان اینکه خانه کشتی اندیمشک به یکی از اثرهای ماندگار تبدیل خواهد شد گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان برای خانه کشتی در نظر گرفته شده تا تکمیل و بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، مراسم تکریم روسای هیات های ورزشی، پیشکسوتان ،مربیان ،داوران و مدیران باشگاه های ورزشی بمناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام و دهه مبارک فجر با حضور مهندس زمانی اصل فرماندار شهرستان برگزار شد.

یوسف زمانی‌اصل در این مراسم با بیان اینکه ورزش مهمترین عامل در سرزندگی و نشاط هر جامعه‌ای است اظهار کرد: وقتی پرچمی از کشور در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آید سرافرازی ملت و نظام ما را به همراه دارد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه موفقیت هر فرزند این شهرستان در عرصه ورزش جهانی قلوب ملت ایران اسلامی را شاد می‌کند افزود: از قهرمانان و تلاشگران عرصه ورزش شهرستان اندیمشک قدردانی می‌کنیم و هر گام و تلاش برای کسب عناوین برتر، ارزشمند و قابل ستایش است.

وی تختی را الگوی پهلوانی برای ورزشکاران دانست و تصریح کرد: ضرورت دارد از این اسطوره‌ها الگوپذیری شود.

زمانی‌اصل با بیان اینکه شهرستان اندیمشک استعداد و توان خوبی در بخش ورزش دارد و موفقیت‌های زیادی تاکنون به دست آورده است بیان کرد: در بحث زیرساخت‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای به شهرستان شده چرا که اندیمشک مهد کشتی فرنگی است.

وی با اشاره به اینکه امکانات و زیرساخت های کنونی قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست اضافه کرد: خانه کشتی یکی از اثرهای ماندگار خواهد شد و این حق مردم اندیمشک است.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان برای خانه کشتی در نظر گرفته شده است تا تکمیل و بهره برداری برسد ادامه داد: طرح‌های ورزشی بسیار خوبی در اندیمشک در دست اجرا است و سرانه ورزشی را افزایش می‌دهد ضمن اینکه وضعیت سرانه ورزشی اندیمشک ایده‌آل است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =