خودکفایی ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد با حمایت های صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال پایدار، خودکفا شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلال شیخ پور با اعلام این خبر بیان کرد: این افراد با حمایت های اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با استفاده از تسهیلات اعطایی به اشتغال پایدار دست یافتند.

وی با بیان اینکه اشتغال و ایجاد شغل پایدار و توانمند سازی خانوارهای تحت پوشش از الویت های مهم این نهاد است افزود : این افراد از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، دریافت آموزش های مهارتی، کاریابی در رسته های شغلی دامپروری، گیاهان دارویی، زنجیره عسل، طرح های خدماتی، طرح های سراسری از قبیل خرید خودرو، تراکتور و پنل خورشیدی و... خودکفا شده اند.

وی تصریح کرد: در این راستا جشن توانمندسازی سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با عنوان " بلندای همت"، ۱۲ بهمن ماه سال جاری مصادف با شروع یوم الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قالب ۹ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1864289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =