دشمنان ملت و عناصر ضدانقلاب از ادامه راه شهدا هراس دارند

حسنوند گفت: حادثه تلخ تروریستی نشان داد که دشمنان ملت و عناصر ضدانقلاب هنوز هم از نام سردار دلها و عشق و ارادت مردم به ایشان و ادامه راه شهدا هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، فریدون حسنوند در پیامی با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: حادثه تلخ و اندوهبار شهادت ده‌ها تن از هموطنانمان به دست تروریست‌های کوردل در سالروز شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان موجب تأثر و تالم عمیق ما شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست‌های کوردل که دست‌نشانده مستکبران و دشمنان ملت ایران هستند، پس از شکست سخت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، متوقف کردن مسیر روبه رشد انقلاب و دور کردن مردم از انقلاب اسلامی ایران، تمام تلاش خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی کرده‌اند و در سالروز شهادت مردی که پس از گذشت چند سال از شهادت وی هنوز زخم مستکبران از پیروزی‌های محور مقاومت به فرماندهی ایشان التیام نیافته، با این اقدام غیرانسانی سیرت پلید خود را بیش از پیش نمایان کردند.

وی تصریح کرد: این حادثه تلخ تروریستی نشان داد که دشمنان ملت و عناصر ضدانقلاب هنوز هم از نام سردار دلها و عشق و ارادت مردم به ایشان و ادامه راه شهدا هراس دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =