کارکنان جهاد کشاورزی لرستان صاحب مسکن می شوند

جلسه فوق العاده مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به ریاست معاونت توسعه این سازمان در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش جلسه فوق العاده مسکن کارکنان سازمان به ریاست معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان برگزار گردید.

در این جلسه حقانی مسئول مسکن کارکنان و مسئول پی گیری های ویژه معاونت توسعه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و فعالیتهای در دست اقدام را بیان نمودند.

سید رضا نجفی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع با تاکید بر این موضوع که تامین مسکن کارکنان اولویت اصلی اقدامات رفاهی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان می باشد افزود : تاکید موکد ریاست بر خانه دار شدن پرسنل بوده و این مهم سر لوحه کار نیم همکار معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان می باشد .

وی گفت : تلاش شبانه روزی برای تامین مسکن کارکنان در حال انجام می باشد و در طول هر هفته جلسات مدون و منسجم با مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی در حال برگزاری می باشد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد : در راستای تحقق هدف که خانه دار شدن همکاران هست از برنامه تعریف شده جلوتر هستیم ولی با توجه به مراحل اداری متعدد، فشرده ، آیین نامه ها، قوانیین و مقررات موجود و دیگر موارد احتمالی که در طی مسیر رخ می دهد بعضی شرایط مطلوب ما نیست و قطعاً در آینده نزدیک موانع برطرف خواهند شد .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در پایان اعلام داشتند همکاران در بحث تامین مسکن نگرانی خاصی نداشته باشند و به امید خدا آینده ای روشن روبه روی همه ما می باشد و با برگزاری نشست های مستمر مشکل خانه دار شدن همکاران حل میشود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1856387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =