تشکیل ۷  کمیته تخصصی انجمن فعالان رسانه ای لرستان

دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان از تشکیل ۷ کمیته تخصصی در این انجمن خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید احمد موسوی با اعلام این خبر گفت: این تعداد کمیته با تصویب اعضای هیأت مدیره و از میان اصحاب رسانه تشکیل می شوند.

وی افزود : هدف از تشکیل کمیته ها، استفاده از ظرفیت و توانمندی اصحاب رسانه استان و مشارکت در تصمیم گیری های انجمن می باشد که امیدواریم با عضویت همکاران رسانه ای شاهد ارائه برنامه ها و خلاقیت همکاران رسانه ای در انجمن فعالان رسانه ای باشیم .

عضو هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با اشاره به عنوان کمیته ها تصریح کرد : کمیته تدارکات و پشتیبانی ، کمیته رفاهی ورزشی و حقوقی ، کمیته آموزش و سواد رسانه ای ، کمیته فرهنگی و پیشکسوتان ، کمیته شهرستانها ، کمیته درآمدزایی و کمیته هماهنگی می باشد که متقاضیان می توانند به عضویت یکی از کمیته ها درآیند .

موسوی در رابطه با چگونگی عضویت در کمیته ها افزود : هر شخص رسانه ای می تواند بر حسب تخصص ، علاقه مندی و تجربه کاری برای عضویت ۳ کمیته پیشنهادی خود را اعلام نماید متعاقب آن اعضای هیات مدیره پس از بررسی پیشنهاد ، عضویت هر نفر را در یک کمیته تایید و مصوب می نماید .

دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان ادامه داد : طی روزهای آینده فرم مخصوص عضویت در کمیته ها منتشر نموده لذا افرادی که تمایل به عضویت در کمیته ها دارند می توانند سه کمیته پیشنهادی خود را به شماره ایتا ۰۹۱۶۱۶۱۳۶۵۱ ارسال نمایند .

سید احمد موسوی همچنین تاکید کرد: کسانیکه تمایل به عضویت در کمیته ها دارند و تاکنون عضو انجمن نبوده می توانند ابتدا روال عضویت خود را تکمیل سپس کمیته مدنظر خود را انتخاب و منتظر اعلام نظر نهایی اعضای هیات مدیره انجمن باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =