عکس‌های خاص از رهبر انقلاب و حسن روحانی در دوران جوانی

تصاویری قدیمی از حسن روحانی همراه با رهبر انقلاب مشاهده می کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن روحانی از ابتدای انقلاب در سِمت های مختلف حاکمیتی مشغول به کار بوده است؛ از حضور در جبهه های جنگ تحمیلی تا ۵ دوره نمایندگی مجلس و دبیری شورای عالی امنیت ملی. او اردیبهشت ماه ۱۳۷۰ هم به عنوان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شد و تاکنون هم ۳ دوره به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.

روحانی: یک نگرانی بزرگ کشاندن پای ایران به جنگ غزه بود /با تدبیر رهبر انقلاب و پختگی سیدحسن نصرالله خطر گسترش جنگ رفع شد

شوک‌ های پی‌درپی روحانی به «اقلیت حاکم» /تلاش همه جانبه برای مشارکت افزایی در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ +جدول

عکس‌های قدیمی از رهبر انقلاب و حسن روحانی

بررسی اظهارات اخیر حسن روحانی نشان می دهد تفکر و تحلیل او در مسیر راهبردهای اعلام شده رهبر انقلاب است؛ او که همواره در این مسیر حرکت می کند، اعلام کرده که «من با دوستان زیادی گفت‌وگو کردم تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند یا در انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کنند، خیلی‌ها حاضر نشدند. تردید آن‌ها این بود که نمی‌دانیم شورای نگهبان چه می‌کند و آیا مردم پای صندوق می‌آیند یا نه؟ من به آن‌ها گفتم شورای نگهبان هر کاری می‌خواهد بکند، ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم.»

او همچنین تاکید کرده که «باید برای جلب مشارکت مردم تلاش کنیم و کاری کنیم آن‌هایی که پای صندوق می‌آیند، بتوانند به جای رأی سفید، حداقل به چند نفر رأی بدهند و مانند انتخابات ۱۴۰۰ با میزان کم‌سابقه رأی سفید مواجه نشویم.»

رهبر انقلاب هم به تازگی در بیاناتی «نبود انتخابات» را موجب برقراری دیکتاتوری یا «هرج و مرج و ناامنی و اغتشاش» خواندند و با انتقاد از کسانی که به اشکال مختلف مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند، گفتند: انتخابات تنها مسیر صحیح و حقیقی است که می‌تواند حاکمیت ملی مردم را تأمین کند.

عکس‌های قدیمی از رهبر انقلاب و حسن روحانی

عکس‌های قدیمی از رهبر انقلاب و حسن روحانی

۲۱۹۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =