‍ ‍ وداع با شکوه مردم خرم‌آباد با شهدای گمنام

پیکرهای مطهر آلاله‌های سرخ زهرایی (سه شهید گمنام) دوران طلایی دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور باشکوه و گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان در خرم آباد تشییع شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، پیکر مطهر سه کبوتر خونین بال دفاع مقدس امروز یکشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با ایام سوگواری و شهادت بزرگ بانوی اسلام ام ابیها و مادر حضرت فاطمه زهرا (س) با شور و عشقی وصف ناشدنی‌ روی دستان مردم شهید پرور خرم آباد از میدان شهدا این شهر تشییع و عطر شهادت و عزای فاطمی در خیابان‌های این شهر پیچید.

در آیین تشییع جوانان پرشور خرم آبادی با احساسات پاک خود بر تابوت آلاله‌های زهرایی (سه شهید گمنام) بوسه زدند و مادران داغدار شهدا با چشمانی اشک آلود با در دست داشتن تصاویری از فرزندان شهید و همرزمان این سه کبوترخونین بال جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

امروز بار دیگر همه آمده بودند و انبوه عزاداران و ارادتمندان به خط سرخ شهادت با ادای احترام به قهرمانان از سفر برگشته آنان را تا خانه ابدی بدرقه کردند و از شهدا شفاعت خواستند.

وجود موکب‌ها در مسیر تشییع شهدای گمنام در خرم آباد جلوه‌ای از ارادت مردم ولایت مدار این دیار به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به نمایش گذاشت.

آیین تشییع پیکرهای مطهر آلاله‌های سرخ بی نام و نشان پس از اقامه نماز با سخنرانی، مداحی و عزاداری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه بود.

سالروز شهادت بی‌بی فاطمه زهرا (س) به نام شهدای گمنام نامگذاری شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1849636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =