اردوی تیم ملی گلف زیر ۱۸ سال در ارومیه برگزار شد

با حضور گلفرهایی از استان‌های سراسر کشور، اردوی تیم ملی گلف زیر ۱۸ سال در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دومین اردوی آمادگی گلف تیم ملی پسران زیر ۱۸ با حضور ۱۱ گلفر از استانهای آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، کرمان، مازندران، همدان و قم به میزبانی ارومیه برگزار شد.

در این اردو، "رادین بیرامی" و "امیرحسین فیضی" از آذربایجان‌غربی، "محمدایلیا افلاکیان" از همدان، "محمدپارسا قدسی" از قم، "محمدامین عبادی" از اصفهان، "سیدامیررضا موسی زاده"، "امیرمحمد یعقوبی" و "امیرمحمد مهدی پور" از مازندران، "محمدیاسین دامغانی" و "ارشیا ایرانمنش" از کرمان و "الشن طهماسبی" از آذربایجان‌شرقی زیر نظر "گودرز مولایی" به عنوان سرمربی و "سجاد کرمپور" به عنوان مربی طی ۳ روز به تمرین پرداختند.

به گفته سلیمانی دبیر هیات گلف آذربایجان‌غربی، هدف اردو، آمادگی و اسکورگیری از گلفرهاست و مولایی سرمربی تیم ملی نیز از برگزاری هر سه ماه یک بار، اردوی آمادگی و همچنین استعدادیابی به میزبانی نقاط مختلف کشور خبرداد.

در دومین روز اردو، "سجاد بیرامی" مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بهمراه "حبیب الله قربانی" معاون ورزشی و "اصغر ادهمی" سرپرست هیات گلف استان در اردو از نزدیک با گلفرها دیدار کردند.

این اردو از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در شهر ارومیه و در زمین گلف تبت برگزار شد.

ورزش گلف طی سال های اخیر رشد خوبی در آذربایجان‌غربی داشته بطوریکه چندی قبل مسابقات مسترز با حضور گلفرهای مطرح و قهرمانان کشور در ارومیه برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1837435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =