کنگره ملی شهدا فرصتی گرانبها برای لرستان است

استاندار لرستان گفت : برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی گرانبها برای لرستان است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرهاد زیویار دقایقی پیش در کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در باب شجاعت و دلیری مردم لرستان ،گفت: شهدای لرستان تعابیر راستین فرمایشات رهبری بودند.

وی افزود :خادمی شهدا توفیق می خواهد و فرمایشات گوهر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی خداقوتی بود برای دست اندرکاران کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان که بر جان نشست.

زیویار گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی بسیار گرانبها برای استان است و در برگزاری این کنگره مسابقه ای برادرانه و دلسوزانه بین همه دستگاهها،نهادها ، اصحاب رسانه ،روحانیت و همه ظرفیت لرستان بود تا این کنگره به ثمر بنشیند .

استاندار لرستان تصریح کرد :جهاد در مقابل استکبار سرمشق همیشگی ملت ایران است و اصلی ترین مشق برای مقابله با دشمنان مقاومت بوده است .

وی افزود:مقاومت با پیروزی انقلاب همزاد و همراه است و همین مقاومت الگو شد و مرزهای اثر گذاری جمهوری اسلامی را تا کیلومترها دورتر از آنسوی مرزها جلوتر برد.

استاندار با محکوم کردن جنایات کودک کش رژیم صهیونیستی گفت: درفلسطین رژیم ورشکسته و غاصب و وحشی اسرائیل با کشتار غیر نظامی ها خود را نشان داد چرا که در حمله زمینی نشان داد که در جنگ رودر رو و تن به تن حریف مقاومت و فلسطینی ها نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1830030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =