اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل مراکز کانون پرورش فکری لرستان

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل مراکز کانون پرورش فکری لرستان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا مراد صحرایی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سه مرکز ناتمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لرستان خبر داد و افزود: ۴۰ هزار جلد کتاب نیز به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز اهدا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ساخت هزار کتابخانه کلاسی در روستاهای لرستان از دیگر تعهدات کانون پرورش فکری است که در این شورا مصوب شد همچنین ۵ کانون زبان نیز در استان لرستان تاسیس خواهد شد.

وی یکی دیگر از مصوبات قابل توجه این جلسه را تدوین و چاپ قصه‌ها و سروده‌های محلی لرستان عنوان کرد و افزود: این کتاب‌ها از سوی متخصصان کانون ضبط، تهیه و منتشر خواهد شد.

صحرایی همچنین از حمایت و مشارکت مالی وزارت آموزش و پرورش برای احداث و تکمیل استخر فرهنگیان لرستان خبر داد و گفت: برای ساخت استخر دورود نیز از طریق صندوق ذخیره حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

وی حمایت و احیای مدارس شبانه‌روزی لرستان را از اولویت‌های وزارتخانه عنوان کرد و افزود: مدارس کانکسی که بیش از ۱۰ دانش‌آموز داشته باشد در طرح شهید پناهی این امکان وجود دارد که تا پایان سال ۱۴۰۳ جمع‌آوری و برای آنها مدرسه ساخته شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =