ببینید | روایت ابتکار از موانع اولین حضور زنان در کابینه / ... ابطحی به قم رفت / ویدیوی کامل گفت و گو ( قسمت اول )

اواخر فروردین ماه 1402، خانم دکتر معصومه ابتکار، معاون پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده مهمان کافه خبر خبرآنلاین بود تا به سوالات متعدد ما در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی پاسخ دهد. او در این گفتگو که بیش از یک و نیم ساعت به طول انجامید به صراحت درباره موضوعات مد نظر ما سخن گفت و به یک یک سوالات ما پاسخ داد.

حوزه زنان و خانواده، تجربه حضور او به عنوان اولین زن در کابینه دولت جمهوری اسلامی ایران، تجربه حضور او در دولت های مختلف اصلاحات و اعتدال، محیط زیست، حجاب و گشت ارشاد، مسمومیت دانش آموزان مدارس دخترانه، اعتراضات سال گذشته بعد از فوت مهسا امینی، سخت‌گیری‌های فرهنگی، مشکلات و معضلات جوانان، راهکارهای سیاسی برای بقا و تحکیم جمهوری اسلامی، مشارکت سیاسی مردم، آینده اصلاح طلبان، هواپیمای اوکراینی، مقایسه دولت روحانی و رئیسی، مقایسه کار با دو رئیس جمهور یعنی روحانی و خاتمی و .. از جمله موضوعاتی بود که در این کافه خبر با خانم ابتکار مطرح و گفتگو کردیم.
پیشتر کلیپ‌هایی کوتاه از این گفتگو را در وب سایت خبرآنلاین، کانال تلگرام، اکانت اینستاگرام و ایکس ( توئیتر سابق) خبرآنلاین منتشر کرده‌ایم که لینک آنها برای دسترسی مجدد در پایان متن ارائه شده است. هم اینک ویدئوی کامل این مصاحبه را در دو بخش، خدمت شما خوانندگان عزیز خبرآنلاین ارائه می‌کنیم. امیدواریم ما را با نظرات همیشه راهگشای خود یاری دهید.
نسخه کامل این ویدیو در یک بخش روی صفحات آپارات و یوتیوب خبرآنلاین نیز منتشر شد.

256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =