گوشی مشهور نوکیا که آیفون هم به گرد پایش هم نرسید! / عکس

نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر فهرست پرفروش‌ترین موبایل‌های تاریخ یک گوشی ساده اما مشهور جا خوش کرده است: نوکیا ۱۱۰۰.

بیست سالی از زمان عرضه نوکیا ۱۱۰۰ در پاییز سال ۲۰۰۳ می‌گذرد و این گوشی همچنان برای بسیاری از مردم آشنا و شناخته‌شده است، گوشی ساده‌ای مجهز به چراغ‌ قوه، بازی «مار گرسنه» و لرزاننده.

این تلفن همراه کوچک مشهور به دوام و عمر طولانی باتری مشهور بود، حدود شش سال از پاییز ۲۰۰۳ تا تابستان ۲۰۰۹ در خط تولید نوکیا باقی ماند و در این مدت با فروش ۲۵۰ میلیون گوشی رکورد دست نیافتنی پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را از آن خود کرد.

سال‌ها پس از توقف تولید نوکیا ۱۱۰۰ هیچ تلفن همراهی، حتی گوشی هوشمند پرفروش و محبوبی چون آیفون ۶ هم نتوانست به این رکورد نزدیک شود.

گوشی مشهور نوکیا که آیفون هم به گرد پایش هم نرسید! / عکس

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 24
  • محمدرضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    43 3
    یادش بخیر من یکی داشتم حدودا ۷ سال قبل یادمه با بچها رفتیم سمت کوه و جنگل و کویر جاهای دور افتاده حدودا ۹ نفر بودیم انواع گوشی ها بود و داشتن بچها یک جاهایی میرفتیم که تا بحال انسان قدم بر نداشته بود باورتون میشه نوکیا یازده دو صفر در هر مکان و هرجایی میرفتیم آنتن میداد همیشه یک خط آنتن داشت هیچ گوشی دیگه آنتن نمی‌داد نمیدونم جریانش چی بود یازده دونفر چی داشتن که همه جا آنتن میداد خب همین چیزی که توی یازده دوصفر گذاشتین برای آنتن دهی خب توی گوشی های دیگه هم بکار ببرین واقعا از لحاظ باطری و آنتن دهی حرف اول میزنه
  • اگرفروش اینترنتی داشته باشین خریدارم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    29 10
    اگربرافروش باشه خریدارم
  • رسول FI ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    25 6
    ولی همین اپل با سرقت تکنولوژی از نوکیا و عرضه آن به بازار باعث شد که نوکیا زمین بخورد و مجبور شود بخاطر ۲ میلیارد دلار اسم و برند گوشی نوکیا را بفروشد به مایکروسافت در این مورد بی بی سی هم مستندی ساخت‌ بر علیه مسئولین فنلاندی نوکیا که در مستی و در سوتا مسائل مهم و سری خود را برسی می‌کنند که جاسوس خوشگل هم تو سوتا حضور داشته
  • قاسم شکوهی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    36 5
    یادش بخیر همه ازش داشتن و اگرم میزدیش دیوار بدون هیچ عیبی دوباره میشد استفاده کرد نقش کنترل خشمم داشت
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    19 2
    واقعا خیلی جالبه
  • رضا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    32 8
    ۱۸ سال پیش داشتیم از جاده چالوس میومدیم چند خانواده بودیم همه گوشیا از کار افتاده بود آنتن نداشتن من داشتم با پدر خدابیامرزم صحبت میکردم برادر زنم گوشیو از دم گوشم گرفت گفت مارو فیلم کردی سرکار میزاری. گوشیو که گرفت دم گوشش بابام گفت سلام علی آقا.... برگاش ریخته بود. الاننم دارمش صحیح و سالمه هنوزم. دوسش دارم..