یادواره 150 شهید اطلاعات سپاه در تبریز برگزار شد

یادواره 150 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه از سه استان آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز روز سه شنبه در این یادواره اظهارکرد: بعد از پذیرش قطعنامه 598 رژیم صدام به فکر تجاوز دوباره به ایران افتاد و خواست از منافقان هم استفاده کند، به خیال اینکه جمهوری اسلامی را غافلگیر کند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه در عملیات مرصاد 120 تانک، 400 نفربر، 140 خمپاره انداز و 30 اراده توپ دشمن منهدم شد، افزود: این عملیات علاوه بر رسوایی صدام، موجب رسوایی منافقان هم شد و برای استکبار جهانی مقاومت ملت ایران و اراده پولادین رزمندگان ثابت شد.

وی همچنین با اشاره به پنجم مرداد سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به تبریز خاطر نشان کرد: یکی از امتیازات معظم له مجاهد فی سبیل الله به تمامی معنی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، نظامی، ادبیات است و ایشان در طول جنگ همواره در جبهه ها حضور داشتند.

آیت الله مجتهد شبستری اظهارکرد: امام خمینی (ره) در پیامی که پس از سوء قصد به مقام معظم رهبری صادر کردند، مقام والای معنوی و شخصیتی ایشان را مورد تاکید قرار دادند.

امام جمعه تبریز، رهبر معظم انقلاب را شخصیتی جامع الاطراف توصیف کرد و گفت: ایشان شخصی آگاه، باکیاست است که در این 27 سال مردم به این جامعیت پی بردند و حتی رهبران خارجی نیز بر هوشمندی ایشان اذعان دارند.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه چه در مسائل داخلی و چه در مسائل بین المللی، رهبر معظم انقلاب مدیریت شایسته خود را نشان دادند، خاطر نشان کرد: در روابط بین الملل همه رهنمودهایی که ارائه دادند کارساز بود و نامه اخیر ایشان به جوانان اروپایی بسیار موثر بود.

وی با اشاره به حمایت جدی رهبر معظم انقلاب از سوریه، عراق و لبنان، اظهار کرد: حیدر العبادی با صراحت گفت که اگر حمایت جمهوری اسلامی و سپاه قدس نبود، داعش تا بغداد هم می آمد و کل عراق را تصرف می کرد.

امام جمعه تبریز رهبر معظم انقلاب را مصداق کامل ابراهیم امت واحده دانست و گفت: رهبر معظم یک فرد نیست، بلکه یک امت است و باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم.

وی علاقه معظم له به آذربایجان را زیاد توصیف کرد و افزود: مردم آذربایجان نیز عشق وافری نسبت به رهبری دارند و استقبال مردم آذربایجان از ایشان کم سابقه ترین استقبال تاریخ انقلاب بعد از ورود امام خمینی به ایران است.

یادواره یکروزه 150 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه از سه استان اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی با هدف تجلیل از دلاورمردی ها و ایثارگری های آنان در تبریز برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =