مدیر عامل شرکت تبلیغاتی آریا پردیس قم: توانایی سرمایه‌گذاری در المپیاد دانشگاه پیام نور را داشتیم

مدیر عامل شرکت تبلیغاتی آریا پردیس قم گفت: باتوجه به توانمندی شرکتمان و ظرفیت بالای استان قم تصمیم گرفتیم حامی مالی المپیاد دانشگاه پیام نور شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، از ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور قم، مجید سلطانی اظهار کرد: باتوجه به فرصت کم تا آغاز المپیاد دانشگاه پیام نور و این رویداد عظیم ورزشی دانشجویی، نیاز به جلسات متعدد و پیاپی بود تا پیش‌بینی‌های لازم در خصوص انتخاب سخنرانان، بازیگران و طنز پردازان مطرح کشور انجام شود که با توجه به امکانات و شرایط المپیاد برنامه‌های ما مشخص شد.
وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی شده در زمینه‌های مختلف برای برگزاری مطلوب مسابقات انجام شده است که امیدواریم به نحو مطلوبی خاتمه یابد.
حامی مالی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور پیرامون نحوه‌ی برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: انتخاب و رزرو بازیگران و طنز پردازان، هماهنگی و آماده‌سازی سالن‌های ورزشی به ویژه سالن 2هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، انجام تبلیغات محیطی، تلویزیون و ساخت کلیپ ویژه حمل مشعل از جمله برنامه‌های مهم آماده‌سازی المپیاد بود که با موفقیت انجام دادیم.
سلطانی با اشاره به فعالیت‌های شرکت تبلیغاتی آریا پردیس عنوان کرد: سرمایه‌گذاری و طراحی، ساخت و نصب پل‌های عابر پیاده، مجری انحصاری پخش تبلیغات بازرگانی شبکه نور، طراحی و اجرای کمپین‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی، بازاریابی، مشاوره و فروش زمینه‌های مختلف کسب و کار، برگزاری همایش‌ها، سمینارها، جشنواره‌ها و المپیادهای فرهنگی ورزشی و طراحی و تولید برنامه‌های گرافیکی و تلویزیونی از جمله فعالیت‌های شرکت آریا پردیس می‌باشد.
مدیر عامل شرکت تبلیغاتی آریا پردیس اضافه کرد: با توجه به توانمندی مجموعه خود و ظرفیت باالقوه استان قم تصمیم گرفتیم حامی مالی المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور شویم.
لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم و حمایت مالی شرکت آریا پردیس با حضور 1200 ورزشکار از روز دوشنبه نهم شهریورماه آغاز شده است و تا روز پنج‌شنبه دوازدهم شهریورماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =