رئیس دانشگاه پیام نور استان قم: امیدواریم المپیادهای ورزشی بیشتری در قم برگزار شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: میزبانی المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور باعث افتخار ماست و امیدواریم اینگونه مسابقات را بیشتر در قم شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، از ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور، دکتر علیرضا آقایوسفی در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور که در سالن 2هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه دانشگاه پیام نور قم گامی هرچند کوچک در راستای اعتلای ورزش کشور و به ویژه جوانان انجام داده است خرسندیم و امیدواریم اینگونه المپیادهای فرهنگی ورزشی در قم تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور قم رتبه نخست آموزش و رتبه نهم پژوهش کشور را دارد، عنوان کرد: از خیرین و هیئت موسس دانشگاه پیام نور قم برای تاسیس این مرکز علمی که افتخارات زیادی داشته است تشکر می‌کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و مسئولان استانی در هماهنگی برگزاری المپیاد ما را یاری کردند و مراجع عظام، علما، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان قم دلگرمی زیادی به ما دادند.
دکتر آقایوسفی در پایان اظهاراتش یاد و خاطره محروم محسن پودنکی قهرمان کشتی فرنگی کشور که عضو دانشگاه پیام نور قم نیز بوده است را زنده نگه داشت.
لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم و حمایت مالی شرکت آریا پردیس از روز دوشنبه نهم شهریورماه در قم آغاز شده است و تا روز پنج‌شنبه دوازدهم شهریورماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =