مربی امیدهای پرسپولیس معتقد است ماریچ 25 هزار دلار می ارزد ولی با پرسپولیس 80 هزار دلار قرارداد بسته است.

خبرورزشی نوشت: سعید نعیم‌آبادی، مربی فعلی امیدهای پرسپولیس و پیشکسوت این تیم درخصوص دلایل ضعف چند سال اخیر سرخ‌ها گفت: «با احتساب علی پروین، پرسپولیس در 2 سال اخیر 7 مدیرعامل عوض کرده و همین تغییر مدیریت ضربه زیادی به تیم زده است. یک مدیر حداقل دو سال وقت می‌خواهد تا لیاقتش را نشان بدهد و با دو ماه حتی اسم آدم‌ها را یاد نمی‌گیرد.»
مدافع اسبق پرسپوليس در ادامه افزود: «به نظرم مشكل پرسپوليس از آنجا شروع شد كه علي دايي را فصل قبل به يك‌باره از رأس امور فني برداشتند و حميد درخشان را آوردند، بعد او هم رفت تا برانكو بيايد! زماني كه برانكو تيم را تحويل گرفت، تيم نهم جدول بود و او تيم را هشتم كرد، يعني تغييرات بي‌فايده بود!»
نعيم‌آبادي تأكيد كرد: «برانكو از ليگ ايران هيچ شناختي ندارد. او در فصل نقل و انتقالات چشمش بيشتر به دهان اين و آن بود و همين شد كه از 9 بازيكني كه گرفت، نهايتاً دو يا سه نفر در حد پرسپوليس هستند. پرسپوليس دفاع وسط ششدانگ ندارد، هافبك طراح ندارد و مهمتر از همه اينكه مهاجمي گلزن و ششدانگ نيز ندارد.» نعيم‌آبادي در پايان با انتقاد از جذب لوكا ماريچ نيز گفت: «طبق اطلاعات من، ماريچ در كشورش 25 هزار دلار قرارداد داشته(!) او اول 500 هزار دلار مي‌خواست و بعد 250 و سرانجام با 80 هزار دلار قرارداد بست! اين يعني چي؟»
در ميان حرف‌هاي نعيم‌آبادي نكاتي هست. او مي‌گويد ماريچ فصل قبل در كشورش بازي مي‌كرده در حالي كه ماريچ در ليگ لهستان توپ مي‌زد و ديگر اينكه نعيم‌آبادي مدعي است قرارداد ماريچ 80 هزار دلار است حال آنكه منابع موثق از قرارداد 450 هزار دلاري هموطن برانكو خبر مي‌دهند.
256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =