دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان برنامه برگزاری مراسم احیاء در شب‌های پرفیض و با عظمت قدر در گلزار شهدای بندرعباس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، حجت‌الاسلام عیسی حافظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم احیای شب های قدر امسال در محل گلزار شهدای بندرعباس طبق سنوات هر ساله با حضور نماینده ولی فقیه درهرمزگان و مداحان اهل بیت در شبهای یکشنبه، سه شنبه ، پنجشنبه راس ساعت 22:30 با حضور مردم مومن بندرعباس برگزار خواهد شد.

مدیر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس را به‌عنوان خطیب شب‌‌های قدر معرفی کرد و افزود: همزمان با اولین شب قدر (19 رمضان) به مدت سه شب به بیان فضیلت های این شب‌ها پرداخته می‌شود.

حافظی شب قدر، را فرصتی مناسب برای توبه و استغفار دانست و، عنوان کرد: در شب های قدر درب های توبه و استغفار باز است و خداوند بندگان خود را مورد اکرام ویژه قرار می دهد.

وی با اشاره به فراهم بودن زمینه خودسازی و پاکی از آلودگی ها در شبهای قدر ،تاکید داشت:این شب بزرگ بهترین زمان برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.

حافظی با بیان اینکه در طول سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این شب، شب نزول قرآن و شب فرود آمدن ملائکه است و احیای شب های قدر از هزار ماه بهتر است.

وی در ادامه با اشاره به آیات و روایات ابراز داشت: در شب های قدر شب ‌زنده‌ داری و تلاوت قرآن، مناجات و عبادت بسیار توصیه و تأکید شده است.

حافظی با بیان این که ادعیه شب های رمضان، مجموعه‌ ای ،روشنی‌ بخش و هدفمند برای انسان ها است، تأکید کرد: در شب های قدر مقدرات یک سال انسان‌، روزی‌، عمر و امور دیگر مشخص می‌شود،بنابراین بکوشیم که از فرصت های ناب این شب ها نهایت بهره را ببریم.

این مراسم به همت مجموعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار و از عموم مردم عزیز در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم دعوت به عمل می آید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =