راهپیمایی روز قدس با شکوه تر از گذشته درپلدختر برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین ،امام جمعه پلدختر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین باید با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود.

 

حجت الاسلام محمد سوری در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در شهرستان پلدختر افزود: مسلمانان باید در روز قدس محکم به صحنه بیایند ودر راهپیمایی شرکت کنند زیرا راهپیمایی امسال برگ زرین بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که روز قدس فرصت مناسبی برای برائت از ماهیت اشغالگران صهیونیسم جهانی است گفت: روز قدس نماد انسجام و اقتدار مسلمانان جهان است و حضور و شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه انزجار از صهیونیسم است.

وی روز قدس امسال را با سال های گذشته متفاوت دانست و افزود: مردم با شرکت با شکوه و با صلابت در راهپیمایی این روز حمایت همه جانبه خود را از آرمان مردم مظلوم فلسطین که همانا آزادی قدس شریف است ، اعلام می کنند

امام جمعه پلدختر گفت: مردم مسلمان و به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حامیان رژیم منحوس صهیونیستی می زنند.

وی از تمام مردم شهرستان پلدختر خواست در این روز حضوری حماسی و پرشکوه داشته و علاوه بر نمایش نفرت عمومی از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها ، پاسخ محکمی به تمام توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی بدهند .

حجت الاسلام سوری با بیان این که بستر‌های لازم برای حضور پرشکوه مردم شهرستان پلدختر در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است افزود:مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی شهرستان در برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در پلدختر همکاری کنند.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را عمل به تکلیف شرعی و انسانی دانست و تصریح کرد: روز جهانی قدس ابتکار ارزنده امام خمینی (ره) است که آن را به عنوان یک مساله جهانی و اسلامی مطرح کردند و این راهپیمایی دفاع از مظلوم و انزجار از رژیم صهیونیستی است .

امام جمعه پلدختر گفت: راهپیمایی امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت 11 و 30 دقیقه در شهر پلدختر از میدان شهید بهشتی آغاز و راهپیمایان با طی کردن خیابان هفتم تیر در مسجد جامع تجمع می‌کنند

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =