معاون وزیر تعاون در یزد: کارآفرینی محصول تعامل عوامل تولید است

واحدهای نمونه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات در دهمین جشنواره امنتان از کارآفرینان برتر استان یزد با حضور حسن طایی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین استانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که ظهر امروز در هتل مشیرالممالک یزد برگزار شد، اظهار داشت: کارآفرینان فرصت سازان نوآور و ریسک پذیری هستند که در استان یزد با توجه به انجام فعالیت های شاخص و ارزشمند اقتصادی به عنوان استان معین در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور قابل معرفی هستند.

حسن طایی افزود: زمانی که تعامل بین کارگران اقتصادی و بازیگران اجتماعی انجام شود، محصول این سیستم کارآفرینی و اشتغال خواهد شد.

وی گفت: آموزش، رفع موانع و نهادسازی سه موضوع مهمی است که به عنوان پایه های اساسی کارآفرینی در کشور مورد توجه قرار گرفته و از تمام واحدهای اجرایی، کارآفرینان و افرادی که به نوعی با این حوزه درگیر هستند می خواهیم در رسیدن به این اهداف با تکیه بر همدلی، یکدیگر را یاری نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و رئیس کمیته داوران این جشنواره نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه در کشور با مشکلات اقتصادی رو به رو هستیم، اگر بخواهیم افزایش رشد اقتصادی در جامعه را رقم بزنیم باید برای رفع مشکلات زیرساختی همت ویژه به کار گیریم.

ریاحی افزود: با کسب علم، بینش و مهارت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، کارآفرینان توانمند به جامعه ورود و نه تنها افراد جویای شغل نمی شوند بلکه خود برای تحقق ایده های نو تلاش می کنند.

دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر با هدف معرفی و فراهم آوردن زمینه انتقال تلاشگران اقتصادی استان یزد و ترغیب به توسعه کارآفرینی برگزار شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =