تشکیل ستاد شناسایی و دعوت از نخبگان ایرانی سراسر دنیا در دانشگاه آزاد یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از تشکیل ستاد شناسایی و دعوت از نخبگان علمی ایرانی سراسر دنیا در دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این ستاد، تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و کمک به ارتقاء سطح کیفی دانش در دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد و به نقل از آنا، دکتر محمدرضا اسلامی در این خصوص به حضور رئیس جمهور در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور در این بازدید با تاکید بر احترام و ارتباط با ایرانیان اندیشمند و باسواد خارج از کشور، از دانشگاه آزاد خواست تا در این زمینه فعال و پیشگام باشد.

وی ادامه داد: براساس سخنان رئیس جمهور و همچنین آیت الله هاشمی، ستاد شناسایی و دعوت از نخبگان علمی ایرانی سراسر دنیا که دل در گرو پیشرفت علمی کشور دارند، با حضور اساتید صاحب نظر دانشگاه و بخش‌های مختلف صاحب نظر در حال شکل گیری است.

وی یادآور شد: ‌ کار این ستاد، شناسایی، دعوت و تبادل و زمینه سازی حضور اساتید برجسته ایرانی سراسر کشور پس از اخذ مجوزهای لازم است تا تبادل اطلاعات بین دانشگاه‌ها، تبادل اطلاعات بین اندیشه‌ها و همچنین شور و نشاط علمی در بین دانشجویان و اساتید در دانشگاه حاکم شود و دانشجویان با انبساط خاطر بیشتری به فراگیری علم و دانش بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، تشکیل این ستاد و فراگیری آن در سطح کشور را راهکار خوب و ارزشمندی برای جلوگیری از خروج دانشجویان ایرانی و ورود دانشمندان ایرانی خارج از کشور به داخل دانست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =