کرج قابلیت‌های فراوانی در حوزه توسعه گردشگری دارد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: کرج قابلیت‌های فراوانی در حوزه توسعه گردشگری دارد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از فارس در کرج: محمود دادگو در گفت‌وگویی  اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه اقتصادی برای کرج می‌توان انجام داد، توسعه صنعت گردشگری در این کلانشهر است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کرج دارای قابلیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری است لذا می‌توان با توسعه این صنعت زمینه‌های توسعه اقتصادی را نیز در کرج فراهم کرد.
رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: در این راستا باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در این استان انجام شود و با تقویت این حوزه مسیر اقتصادی استان البرز به سمت پیشرفت و توسعه پیش برود.
وی تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان شناسایی و تقویت شوند تا بتوانیم با استفاده از این مهم در مسیر توسعه گردشگری استان ‌گام‌های اساسی را برداریم.
دادگو شناسایی و تقویت فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در این کلانشهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: سرمایه‌گذاری در این حوزه سبب خواهد شد تا درآمدهایی پایدار در این استان ایجاد شود.
وی با اشاره به استعدادهای طبیعی گردشگری در این کلانشهر، عنوان کرد: با اهتمام و برنامه‌ریزی کاربردی می‌توان این استعدادها را شناسایی و تقویت کرد.

دادگو هدف از شناخت فرصت‌های گردشگری را فراهم آوردن فرصت‌های اقتصادی ذکر و عنوان کرد: از خروجی‌های تمرکز بر انجام این مهم، تعریف و تقویت منابع درآمدی پایدار برای شهر که از دغدغه‌های جدی مدیریتی در کرج است.
رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه باید محدودیت‎‌های گردشگری را به فرصت‎های اقتصادی کارآمد تبدیل کرد، گفت: با توجه به اراده و اهتمام مسئولان هم اکنون در حوزه گردشگری با تحولات مهمی روبه‌رو هستیم که می‌تواند برای ارتقای اقتصاد این استان موثر باشد.
دادگو افزود: علاوه بر تأمین منبع اقتصادی پایدار که از شاخص‌ترین خروجی‌های توسعه صنعت گردشگری است، تحول و پویایی شهر، فراهم آوردن رفاه و آرامش خاطر شهروندی با برنامه‌ریزی اصولی در این حوزه نصیب شهر گردشگر می‌شود.
دادگو یکی از مهمترین موانع موجود در این بخش را عدم شناخت کافی از جاذبه‌های گردشگری کرج دانست و گفت: این در حالی است که این کلانشهر علاوه بر طبیعت بکر و زیبای جاده چالوس، مناطق مستعد دیگری برای جذب گردشگران دارد.
وی افزود: از اقدامات مهم مسئولان این صنعت در کرج باید شناسایی این حوزه‌ها و بالفعل کردن استعدادهای گردشگری در آنها باشد.

دادگو با اشاره به آب و هوای مطلوب استان البرز، بیان کرد: با توجه به این موضوع استان البرز و همه شهرستان‌های این استان در تمامی فصول سال آماده جذب گردشگر به ویژه علاقمندان به طبیعت بکر می‌باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =