شرکتهای خودرو سازی  با خرید یک ماشین برای فوتبالیستها 10 کارگر را  بیکار می کنند

استاندار سمنان در جلسه بررسی مسائل واحدهای تولیدی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه شرکت های خودرو سازی بدنبال ورود در حوزه ورزش و هزینه کردن برای خرید ماشین برای فوتبالیستها هستند گفت : این امر موجب بیکاری 10 کارگر در واحدهای تولیدی می شود

به گزارش خبرآنلاین از سمنان وی با اشاره به اینکه در این زمینه از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست رسیدگی داریم . گفت : چرا شرکت های خودرو سازی بجای ورود در فوتبال و ورزش طلب شرکتهای قطعه ساز را نمی دهند و از این بابت شرکتهای قطعه ساز دچار مشکلات عدیده ای شده اند و به چه حقی حق و حقوق کارخانجات قطعه سازی را پرداخت نمی کنند .

مهندس وکیلی با اشاره به بازدید از شرکت فنرلول دامغان گفت : این شرکت قطعه ساز یکی از مشکلاتش طلب داشتن از شرکتهای خود روسازی است و اگر طلب شرکت تولیدی صنعتی فنرلول را بدهند می توانند به رشد و توسعه اشتغال این واحد تولیدی کمک فراوانی شود .

وی گفت : 200 واحد تولیدی قطعه ساز از شرکتهای خودرو ساز طلب دارند و خودرو سازان طلب آنها را نمی دهند و بجای اینکه به دنبال حل مشکلات اشتغال و واحدهای تولیدی باشند به دنبال خرج نمودن پول در جای دیگر هستند . استاندار سمنان گفت : اگر بدهی واحدهای قطعه ساز پرداخت نشود و آنان حقوق کارگران را ندهند این واحدهای تولیدی تعطیل خواهند شد دراین زمینه از وزیر دلسوز و پرتلاش وزارت صنعت ، معدن و تجارت درخواست داریم در این رابطه به شرکتهای خودروساز تذکر بدهند و برای حل مشکلات ورود پیدا کنند تا صنعتگران با عنایت به دریافت تسهیلات بتوانند حق و حقوق کارگران خود را پرداخت کنند .

در این جلسه همچنین با حضور استاندار سمنان و فرماندار دامغان و جمعی از مدیران استان و صاحبان واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان دامغان از قبیل شرکت ابزار مهدی ، شرکت آجر ماشینی افق ، شرکت صاحب الامر دیباج ، شرکت خوراک دام دامغانیان ، شرکت میلاد گستر و شرکت تعاونی اشراق دیباج مورد بررسی قرار گرفت و استاندار سمنان از دستگاههای مختلف اجرایی خواست در زمینه حل مشکلات برای فعال شدن و احدهای تولیدی برای ایجاد اشتغال در جامعه تلاش مضاعفی داشته باشند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    والا ما قطعه سازش رو هم از نزدیک دیدم. پول هاشون قشنگ واریز می شه. اشکال از یه جای دیگه هستش