آخرین فیلم هایی که دو خبرنگار ایرانی مسافر هواپیمای سقوط کرده آلمانی ارسال کردند

حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی دو خبرنگار ورزشی،در سقوط هواپیمای ایرباس آلمانی جان خود را از دست دادند.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته هواپیمای ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی آلمانی ژرمن وینگز از بارسلون اسپانیا در حال پرواز از بارسلون اسپانیا به دوسلدورف در آلمان بود که در جنوب فرانسه سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. دو ایرانی در این هواپیما حاضر بوده اند.

 میلاد اسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز دو ایرانی این هواپیما بوده اند که برای بازی های تدارکاتی تیم ملی و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا-رئال مادرید به اروپا سفر کرده بودند. این دیدار،‌ آخرین فعالیت خبری این دو خبرنگار بوده است. حسین جوادی چند روز پیش ال‌کلاسیکو را برای خبرآنلاین پوشش خبری داد. همچنین فیلمی اختصاصی از این دیدار برای خبرآنلاین فرستاد.
پس از پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید، شهر بارسلون تبدیل به شهری شد كه ترافیك در آن بیداد می كرد. تعداد زیادی از هواداران بیشتر به فكر بر هم زدن نظم عمومی بودند و بعضی از آن ها هم با آتش بازی، شادی یا ناراحتی خود را نشان می دادند. حسین جوادی خبرنگار ایرانی كه برای دیدن این مسابقه به نیوكمپ رفته بود، این تصاویر اختصاصی را در اختیار خبرآنلاین قرار داده است. 

خبرآنلاین درگذشت این دو همکار را به خانواده ایشان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گوید.

 

 

2424

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    1 4
    نور چشمی ها
  • ناصر فریادشیران IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    15 2
    خبر در گذشت این دو عزیز چنان سنگین و دشوار ؛جانسوز است که به دشواری می شود باور داشت بخصوص میلعد دوست داشتنی و با اخلاق که ارتباط نزدیکی با این جوان رعنا و مهربان همچنین پدر بزرگوارش داشتم بنده این واقعه درد ناک را به خانواده محترم و داغدار شیخ اسلامی و جوادی و همه همکاران این دو عزیز و دوستدارنشان صمیمانه تسلیت می گویم مرا نیز در غمتان شریک بدانید.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
    10 45
    اینم از قلب اروپا..مهد تکنولوژی....