میثم مصطفی جوکار طلایی شد/ مدالی که ارزش 2 طلا را داشت

میثم مصطفی جوکار نهمین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سومین فینال از 4 فینال کشتی بازی های آسیایی برای ایران را میثم مصطفی جوکار با برهان بایف برگزار کرد. رقابتی که اهمیت ویژه ای برای ایران داشت. اینکه طلای این بازی برای هر یک از دو کشور و کاروان های شان دو طلا بود. جوکار در وقت 3 دقیقه اول دو بار حریف را از تشک بیرون برد و 2 امتیاز گرفت اما یک خاک به رقیبش داد و 2 امتیاز از دست داده بود. این نتیجه طلا را به کشتی گیر قزاق می داد. میثم این قدر فشار آورد تا در 10 ثانیه پایانی وقت اول توانست امتیاز سوم را هم از حریفش بگیرد.

در شروع 3 دقیقه دوم ، میقم توانست دلاورانه حریف را از تشک بیرون بیاندازد و 2 امتیاز دیگر بگیر و در آستانه مدال طلا باشد. او خیلی سریع با یک خاک و بردن رقیب به پل و یک بارانداز توانست به امتیاز 11 برسد درحالی که رقیبش هم با یک فیتوی ناقص توانست امتیازاتش را به 4 برساند. میثم با ادامه بازی هجومی خود توانست به امتیاز 14 برسد و طلایی شود .طلایی که به اندازه 2 طلا می ارزید.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    11 0
    مبارک باشد
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    8 0
    جانم خیلی حال کردم. آفرین بر تلاش و همت تون. مرسی همه تون که سنگ تموم گذاشتین ورزشکارای غیرفوتبال. کشتی تا الان 3طلا گرفته و یک نقره. ایشالا پرویز هادی هم طلا بگیره و از فرنگی هم دست کم دو تا سه طلا بگیریم خیلی خوب میشه.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    5 13
    فقط مازندرون / کشتی نزد مازندران هست و بــــــــــــــــــــــس
  • امیر IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    11 0
    اونوقت واسه فوتبالی که تو 4 تا تیم چهارم میشه، چه جارو جنجالی میکینم