ژاک ترودو _ دبیر کل انجمن نمایشگران جهانی (یونیما) _ همزمان با شروع جشنواره نمایش عروسکی، به هنرمندان و علاقه‌مندان، پیام داد.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، در متن این پیام آمده است: 

"به همه علاقمندان هنر عروسكي پيشنهاد مي‌كنم براي يكبار هم كه شده در جشنواره بين‌المللي عروسكي تهران- مبارك شركت كنند. من اين افتخار را داشته‌ام كه به عنوان عضو هیأت داوران در اين جشنواره حضور داشته باشم و بارها از ديدن توانمندي‌هاي نمايشگران عروسكي ايراني شگفت زده شدم. تنوع نمايش‌هاي خارجي حاضر در جشنواره كه با رنگ و بوي مهمان نوازي ايراني تركيب شده است لذت‌بخش بود.

بدون شك در صورت حضور در اين جشنواره، حال و هواي اين جشنواره بي نظير شما را شگفت زده خواهد كرد. بيشتر نمايشهاي جشنواره در فضاهاي فرهنگي و براي طيف وسيعي از تماشاگران مشتاق در سنين مختلف اجرا مي شوند. نمايشهاي داخل سالن و فضاي باز كه بعضي از آنها از گونه سنتي نمايش عروسكي معروف ايرانيان، مبارك، اقتباس مي شوند.

حال و هواي اين جشنواره برخواسته از عملكرد صدها بازيگر، عروسك گردان و ديگر دست‌اندركاران جواني است كه زير نظر اساتيد مجرب، در يكي از سه دانشگاه اصلي هنر در تهران آموزش ديده اند. شما نيز همچون من پس از مشاهده حضور فعال زنان در همه زمينه هاي اين رشته اعم از كارگرداني، متحير و شگفت زده خواهيد شد و به جمع طرفداران اين جشنواره و پشتيبانان هنر عروسكي ايران خواهيد پيوست.

به عنوان دبير كل يونيماي جهاني خرسندم از اينكه بگويم مركز يونيماي ايران يكي از فعال ترين مراكز اجراي فعاليتهاي متنوع و جذاب در منطقه است.»

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =