ایران 3 - صربستان یک / کواچ به تیم ملی کشورش هم رحم نکرد

تیم ملی والیبال ایران در بازی با صربستان با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف صربستان رفت؛ صربستانی كه چیزی برای از دست دادن ندارد. تماشاگران حاضر در سالن كه اكثرا لهستانی بودند در جریان مسابقه تیم ملی صربستان را تشویق می كردند چراكه با پیروزی صربستان در این مسابقه، لهستان شانس بیشتری برای صعود داشت.

ست اول
با شروع ست اول صربستان خیلی زود 3 امتیاز جلو افتاد.اما ایرانی های خسته از بازی سنگین دیشب کاری از پیش نبردند. هم دو امتیاز را جبران کردند.با رد شدن توپ از دست دفاع ایران صربستان امتیاز 5 را گرفت اما دفاع سید اختلاف را به یک رساند که سرویس میرزاجان پور با برخورد به تور امتیاز 6 را به صربستان داد و بعد هم امتیاز 7را گرفتند . میرزاجان پور اما خودش زود جبران کرد با امیتاز 5 اما در مقابل صربستان صاحب امتیاز 8 شد و تایم اوت اول را گرفت. بعداز تایم اوت میرزاجان پور امتیاز 6 را گرفت.دریافت ایران اما خیلی خوب کار نکرد تا صربستان به خوبی استفاده کند.
البته خراب شدن سرویس هم امتیازات صربستان را بالا می برد.امیر غفور اما با دو توپی که به دست دفاع صربستان زد نتیجه را برابر 10-10 کرد و امتیاز 11 را هم صربستانی ها با اوت زدن اسپک به ایران دادند اما خیلی زود جبران کردند.از این امتیاز دو تیم پا به پای هم جلو می رفتند در حالی که تماشاگران لهستانی هم مدام صربستان را تشویق می کردند.در مقابل تماشاگران ایرانی هم با شعارهای ؛«ایران ،ایران و ماشاءا...،ماشاءا...» ملی پوشان را تشویق می کردند تایم اوت دوم را هم صربستان با اوت رفتن دفاع ایران گرفت . 16-15 .

بعداز تایم اوت اول ایرانی ها تا امتیاز 19-18 جلو بودند اما به خاطر اشتباهات بازیکنان در دریافت صربستان 20 تایی شد که میرزاجان پور جبران کرد.صربها با دو دفاع دوامتیاز خودشان را بالا کشیدند که کواچ تایم گرفت. 22-20 .‬

سید با پاس بریده معروف امیتاز 21 را گرفت و جایش را به اریمن تشکری داد تا سرویس بزند اما دریافت ایران دوباره به توپ نرسید تا صربستان 23 امتیازش شود. امیر غفور اختلاف را به یک رساند 23-22 .بعد هم تک دفاعش امیتاز را برابر کرد.23-23 و امتیاز 24 که از زدن توپ به دست دفاع صربستان گرفت و سرمربی صربستان به ناچار تایم گرفت.تایم نتیجه داد و صربستان هم خودش را به امتیاز 24 رساند و اینجا نوبت کواچ بود که تایم بگیرد.وقتی قائمی امتیاز 25 را گرفت دوباره سرمربی صربستان درخواست تایم داد. صربستان زود امتیاز 25 را گرفت اما امیتاز 26 را هم به ایران داد. بالاخره با دفاع ایران ست اول با نتیجه 27 -25 به نفع ایران تمام شد.

ست دوم
اولین امتیاز ست دوم زا بازهم نصیب صربها شد و خیلی زود قائمی جبران کرد.مثل ست اول صربستان تا امتیاز 6 جلو بود اما ایرانی ها نتیجه را برابر 6-6 کردند که به درخواست صربستان ویدئو چک امیتاز را به صربستان داد که اعتراض سعید معروف کاپیتان ایران را در پی داشت. امیر غفور امتیاز 6 را با خوابندن اسپک گرفت.فرهاد قائمی هم امیتاز 7 را گرفت. با اوت رفتن سرویس صربستانی ها ایران 8-7 تایم اوت اول را گرفت.‬

بعد از تایم اول دوباره دو تیم همدیگر را مثل سایه تعقیب می کردند هرکدام سعی می کردند تا از حریف فاصله بگیرد و دیگری هم نمی خواست جا بماند تا اینکه در امتیاز 10 برابر شدند اما اوت رفتن دفاع ایران صربستان را 11-10 جلو انداخت اما ایرانی ها هم با یک دفاع جبران کردند 11-11 .

یک سرویس خراب و یک دفاع صربستان را دو امتیاز جلو انداخت 13-11 که با اوت شدن سرویس صربها یک امتیاز جبران شد اما میرزاجان پور سرویس را به تور زد تا دوباره اختلاف دو امتیاز برگردد .با این حال سید موسوی ایران را 14-14 کرد که خرابی سرویس دوباره صربها را 15 تایی کرد وخود سید جبران کرد اما با اوت رفتن دفاع تایم اوت دوم به نام صربستان نوشته شد با امتیاز 16-14 .

بعداز آن صربها دو امتیاز بالا کشیدند اما سید یک امتیاز را جبران کرد و توپ بعد از چند دور چرخیدن روی دستهای ظریف خورد تا صربستان 19-81 شود.سرویس میلاد عبادی پور به تور خورد و صربستان را 20 تایی کرد و کواچ چاره ای جز گرفتن تایم نداشت.

کواچ بعد از تایم مهدی مهدوی و شهرام محمودی را به جای معروف و غفور به زمین فرستاد و میلاد عبادی پور هم جای میرزاجان پور را گرفت. وقتی امتیاز به 24-21 شد دوباره معروف و غفور به زمین برگشتند . قائمی امتیاز 22 را بالاخره گرفت . سرویس قائمی به تور خورد تا صربستان با امیتاز 25-22 برنده ست دوم باشد.

ست سوم
ایران ست سوم را با امتیاز شروع کرد و تا امتیاز 6 هم با اختلاف 4 امتیاز جلو بود. در نهایت 8-4 تایم اوت اول را صاحب شدند.

اما سرویس بعد به تور خورد تا ایران 9 امتیازی شود. 9-7 .دفاع دو نفره قائمی و سید ایران را سه امتیاز جلو انداخت. 10-7 . اما بعداز اوت رفتن اسپک ایرانی ها ،آنها دوباره دو امتیاز را با دفاع جبران کردند تا دو تیم برابر 10-10 شوند.این برا امیر غفور یک امتیاز گرفت.‬
‫با اینکه صربها می خواستند از ایران پیشی بگیرند اما ایرانی ها اجازه نمی دادند و با پوئن سرویس معروف و اوت رفتن اسپک صربها 14-11 جلو افتادند.دو امتیاز دیگر ایران را جلو انداخت تا تایم اوت دوم را 16-12 بگیرد.

تا امتیاز 19-15 ایران جلو بود اما با اشتباهات ایرانی ها صربستان خودش را به 17 رساند تا تنها دو اختلاف باشد.همین زمان کواچ تایم گرفت.
 ‬بالاخره صربها هرچه به آب و اتش زدند نتوانستند این ست را بگیرند و 25-22 نتیجه را به ایران دادند.

ست چهارم

ایرانی ها در ست چهارم با دو دفاع و یک پوئن سرویس 3- صفر جلو افتادند که صربها یک امتیاز گرفتند. امتیاز چهارم را هم ایرانی ها گرفتند اما با در خواست صربها و ویدئو چک از ایران کسر شد اما میرزاجان پور خیلی زود با دو اسپک جبران کرد. دفاع سه نفره سید،معروف و غفور امتیاز را 7-2 جلو انداخت تا سرمربی صربها تایم بگیرد،اما تایم هم کارساز نشد و ایران با امتیاز 8 -2 تایم اوت اول را گرفت.

ایرانی ها به رغم بازی آرام اما یک به یک امتیاز روی امتیازاتشان می گذاشتند تا امتیاز 14-6 ثبت شد.بالاخره صربها امتیازاتشان را به 8 رساندند و همین موقع میلاد عبادی پور به جای میرزاجان پور به زمین امد.بالاخره بعداز لحظات کشدار ایران با امتیاز 16-9 تایم اوت دوم را گرفت.

شاگردان کواچ که متوجه برد تیم ولاسکو مقابل امریکا در ست سوم شدند ،انگیزه مضاعفی برای پیروز ی گرفتند و امتیاز 21-14 را ثبت کردند. وقتی ایران به امتیاز 22-14 رسید سرمربی صربستان تایم گرفت که نتیجه اش امتیاز 15 بود . البته خیلی زود ارمین تشکری امتیاز 23 را گرفت.ایران تنها یک امتیاز می خواست که صربها دو امتیاز گرفتند اما امیر غفور کار را تمام کرد. با نتیجه 25-17 .

پس از این برد، سفیر ایران در لهستان و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به وسط زمین رفتند تا این پیروزی را به بازیكنان و خود كواچ كه موفق شده بود تیم ملی كشورش را شكست دهد، تبریك بگویند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 325
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    یه لحظه عبادی پور اومد من تنم لرزید
    • مخاطب خاص US ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      واقعا خیلی دوست دارم اون نابغه ای که تیترهای فجیع خبرانلاین رو میزنه ببینم. خیلی تعطیله هرکی هست. کواچ وظیفه حرفه ای خودش رو انجام داد. این چه تیتریه؟ضمنا و صد البته کار و شاهکار اصلی از سوی جوانان رشید و غیور ایرانی بود.
    • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      37 4
      تو همون لحظاتي كه اومد 2 امتياز هم گرفت بيخيالش بشين لطفن
    • مازیار IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      73 4
      چکار دارین به عبادی پور ، کارش که خوبه به نسبت ، ما انتظارمون زیادی زیاد شده ، باید نیروهای جدید اضافه کنیم به تیم ، کواچ کار درستی میکنه ازش استفاده میکنه ، والیبال ایران نباید بعد این تیم تموم بشه باید به صورت پایه ای درس بشه .
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    ظریف واقعا بد بازی میکنه
  • بی نام US ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    50 9
    خدا کمک کنه.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    ظریف رو اعصابه بدجور
  • یه ایرونی A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    22 3
    وای ست دو رو صربستان بدر،دعاکنیدست های بعدایران ببره..
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 94
    باختیم...
  • بی نام RO ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    88 91
    لهستانیها ادمهای عقده ای هستند.دم هیتلر گرم که یه گوشمالی درست بهشون داد
    • بی نام IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      36 14
      این دیگه چه چرت و پرتیه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      5 9
      شما برو به همون نازیها بچسب مردم ما اینقدر مصدق رو دوست ندارند که هیتلر رو دوست دارند
  • ایرانی A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    36 56
    شهرام محمودی ست دومو به صربستان داد. خیلی افتضاحه
  • آرمین IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    56 3
    تماشاگران امشب دست کمی از دیشب ندارند.
  • فرهاد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    39 3
    قلبم داره از دهنم میزنه بیرون چقدر استرس داره این بازی اعصاب واسمون نمونده خدا کنه امشب ایرن صعود کنه
  • فریبا A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    15 64
    ست دوم رو به کواچ باختیم آخرهای ست باید معروف و غفور رو سریعتر به بازی برمیگردوند.
  • ایران A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    18 5
    ایشالا که میبرمشون.ایران دوست داریممممممممممممم فقط یه بدی داریم یا بالاییم یا پایین،سینوسی حرکت میکنیم.اگه بازیمون بگیره هیچکی جلودارمون نیست اگه نگیره همرو تر میزنیم
  • رضا A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    38 3
    ولاسكو ، لطفا براي مردم ايران ، آمريكا رو ببر تا ما صعود كنيم ..... البته اگه خودمون صربستان رو بزنيم ....ولاسكو دمت گرم ، مردي كن .... منتشر كن شايد بخونه
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    16 5
    داور دیگه داره خیلی حال میده به صربستان. البته به لهستان در عمل. ست دوم 2 تا امتیاز ایران رو، تابلو داد به حریف. خصوصا اونکه سعید معروف شدیدا اعتراض کرد.
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    18 8
    حالا کواچ دیگه اصراری به استفاده از عبادی پور نداره و میدونه چقدر ازش اشستفاده کنه تا رو اعصاب نباشه.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    20 4
    ایرانصربستان رو ول کنید ما این بازی رو بردیمست چهارم 2013 امریکا و ارزانتین رو بچسبید که ولاسکو تا به الان معرکه به پا کرده دعا کنید ست چهارم رو ببره تا ایران صعودش حتمی بشه تا اینجا ست چهارم 109 ب نفع امریکاست.
  • بی نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    27 5
    شير بچه هاي آريايي دمتون گرم
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    15 16
    میرزا کلا با خط مشکل داره
  • علی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    15 3
    آقا دمتون گرم
  • ببراز A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    22 3
    خدایا خودت مردم کشورم را شاد کن
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    23 1
    آفرین به همه بچه ها. عالی. عالی. خصوصا غفــور که ترکوند.
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    30 15
    امروز غفور عالی بود. غفور و معروف عالی بودن. بازم میرزاجانپور....
  • mohammad IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    29 4
    اخ خدایا شکرت.افرین غفور عالی بودی.فکر کنم رفتیم بالا ها
  • لیلی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    17 2
    مبارک باشه ملت عزیز ایران والیبالیستای عزیزمون خسته نباشید و متشکریم ازتون
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    23 2
    از اون بازی ها هم خبر بدین ارژانتین در کمال ناباوری دوست از امریکا گرفته ولاسکو داره خدمت بزرگی به ایرانیا میکنه
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 1
    خب معلومه که تشویق میکنن فامیلن دیگه
  • ثمینه IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 2
    ایران همیشه سرفراز دم همه بچه گرم خدا قوت
  • بی نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 1
    صعود کدیم ممنون
  • مهدی IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 3
    ها ها ها دوبار حال این لهستانی ها رو گرفتیم ، یه بار دیشب یه بار هم امشب، خدا کنه صعود کنیم
  • بی نام RO ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    15 3
    دمشون گرم . آقا به اين واليبال بيشتر از اين توجه كنين والا ارزشش خياي زياده اون از تيم نوجوانان كه قهرمان آسيا شد اين هم از اين بچه ها.
  • میلاد A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 3
    خسته نباشید دلاوراااااااااااااااااااااااااان
  • امین A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    11 3
    انشاا... فینال مقابل لهستان تلافی میکنیم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    12 1
    آفرین والیبالیستای عزیزمون به امید قهرمانی
  • پژمان جنود DE ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    13 2
    دست بچهها درد نکنه و دست آقای کواچ هر هر کاری می کنه از چشم ولاسکو می بینند یه عده ایی و امیدوارم این نظر مثل نظرهای باقی حذف نشه
  • sam IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    14 1
    فوتبالیها یاد بگیرید . . . . . . . بچه ها متشکریم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    11 3
    بابا ايران صعود كرد چرا گزارشگره متوجه نشد؟
  • آرین IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    14 2
    من نفهمیدم در والیبال این 4 تا داور خط کارشون چیه ؟ چون هیچ کس برای نظرشون تره هم خورد نمی کنه
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 20
    متاسفانه حرفه ای نیستیم.در بازی با لهستان دست پنجم 13 بر 11 جلو بودیم که .....
  • محمدرضا A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    21 1
    دمتون گرم. يه تار موتون می ارزه به 100 تا فوتباليسته ليگه برتری.
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 27
    همین یه ست که دادیم باعث میشه آمریکا صعود کنه :
  • book EU ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    13 6
    به کوری چشم دشمنان ایران..خصوصا هواداران منفور تیم جوگیرها که نظرات علیه ایران مینویسند....
  • محمد A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 2
    باریکلا به این بچه های با غیرت دمشون گرم. ایشالا امریکا میبازه یا لهستان
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 2
    خیلی خوب بازی کردند البته مثل این که لهستانی ها دل خوشی از ما ایرانی ها ندارند و مدام صرب ها را تشویق می کردند
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 2
    امیدوارم فرانسه تیم لهستان را با نتیجه 3 بر صفر ببره و لهستان حذف بشه تا تماشاگرهاش هم دیگه به سالن مسابقات نیایند.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    12 3
    ولاسکو فقط آمریکا رو شکست بده. خواهش میکنم
  • داغون IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 12
    آقا خواهش میکنیم عادل فردووسی پور رو بیارین گزارش کنه دیونمون کرد این آقای کرده بهتره با این گزارش بی روح و بدون هیجانش بره رو مخ تماشاچی های شطرنج یا گلبال .واقعا باید چقد ما حرص بخوریم پیرمون کردی ضرغامی عزیز
  • خزاعي A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 2
    ماشاالله واليبال ايران ، ايول ولاسكو با اين نتيجه جلوي آمريكا تا اينجا
  • فرهاد IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    32 2
    میخواستم به این اقای کرده بگم اگه فکر میکنی از کواچ بیشتر حالیته چرا خودت نمیری سرمربی بشی تا ما هم از دست این گزارش های اعصاب خرد کنت خلاص شیم.
  • بی نام EU ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 2
    تشکری صربستان رو نابود کرد با سرویس هاش،خدایی ظلمه یه بازی رو اونطوری 32 ببازی بعد حذف بشی ... یه سوال برام پیش اومده امریکا اگر 32 ارژانتین رو ببره امتیازات برابر میشه،اینطوری کی صعود میکنه؟ست شماری هست یا بازی رو در رو؟
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    22 1
    خسته نباشید شرمنده شماییم .مفت بازی می کنید. اما کروش یازده ماه از سال مسافرته تاکنون بالای پنجاه میلیارد تومن هم گرفته
  • رضا A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    17 1
    نمیدونم چرا همه تیمها جلوی ایران فقط بلدن سرویس خرکی بزنن
  • رویا A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    21 1
    بردشون مبارک اقای کواچ هم خوب خوب تعویض داشت هم خوب وقت استراحت گرفت....... بچه هاهم با وجود خستگی که از چهرشون معلوم بود عالی بازی کردن اینه والیبال.........
  • 666 A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 5
    خب مگه ما صعود نکردیم الان؟؟؟؟امریکا اگرم ببره دو امتیاز میگیره و میشه هم امتیاز با ما و به دلیل اینکه بازی رودر رو رو به ما باخته ما میریم بالا
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    17 3
    مرسی بچه ها. عاشق اون لحظه ای بودم که غفور گفت جون مادرتون محکم بازی کنید. اونطور که خوش خبر گفت امتیازمون با امریکا مساویم بشه ما صعود می کنیم. پس تبریک به همه. من گفتم ولاسکو به ما کمک می کنه.
  • amir A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    درود بر والیبالیستای خوبمون یه خورده فوتبالیا از این بچه های با غیرت یاد بگیرن با پاداش و دستمزد کمتر افتخار کسب میکنن
  • بی نام DE ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    دم بچه ها و ولاسکو گرم.. ایول.
  • یوکابد خانم A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    امیدوارم بچه ها مغرور نشن..زیبا و بی نقص بازی کردند.آفرین
  • محمد A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    آقا ایول باغیرتها شاد شاد مون کردید
  • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    با اینکه بچه ها دیشب بازی سختی داشتند ولی خیلی خوب بازی کردند
  • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    الان باید چطور بشه که تو 6تا بریم؟
  • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    درود و صد درود بر غیرتتان.
  • سحر A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    هوووووووووورا ایشالله که صعودمونم قطعی بشه
  • بدیع الزمان A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 27
    چه برد دلچسبی.من این برد رو به مقام معظم رهبری که حتی در بستر بیماری برای دیگران هم آرزوی موفقیت می کنن تقدیم میکنم.انشا... فرانسه هم تیم اوکراین رو ببره
  • مج مج EU ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 11
    تبریک میگم ... باعث شادی مردم شدید ... یه نکته باید بگم درست نیست که بعضی از تماشاگران ایرانی در خارج از کشور از پرچم رسمی ایران استفاده نمی کنند ... درسته شاید به سبب اعتراض باشه اما اونجا جاش نیست
  • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 0
    ای ولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل والیبال کشورممممممممممممممم... دوست دارم ایراننننننمممممممممممم.................
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 53
    کواچ خوب نیست
  • بی نام A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    ايول به ايراني با غيرت
  • عشق است غفور RO ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    آفرین به بچه ها به امید قهرمانی.
  • علی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    والیبال ایران الگویه برای تمامه ورزشها .شکر خدا جون بردیم و ولاسکو جان ممنوتیم
  • behzad A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    ایران به دور بعد صعود کرد معدل آمریکا پایینه حتی اگه 32 هم ببره ایران صعودکرده.
  • سجاد A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    19 4
    درود بر امیر غفور .
  • امیر A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    امشب تهران چه خبره
  • آلما IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    خدا رو شکر. واقعا از بازی امشب لذت بردم. امیدوارم آرژانتین هم آمریکا رو ببره و مهم تر از اون فرانسه لهستان رو. خدا پشت و پناه شما بچه های گلمون باشه.
  • واليبال عشق بچگيهام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 0
    مبارك همه مردم ايران، دست كواچ درد نكنه و از ولاسكو به خاطر گرفتن دو ست از آمريكا متشكريم
  • بی نام EU ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    13 1
    شورش رو در اوردن این گزارشگرا ... بیخود وقتی چیزی حالیتون نیست از کواچ ایراد میگیرین ... هر چی گفتن نتیجه ش برعکس شد
  • مجتبی A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 26
    هنوز نتیجه بازی آرژانتینآمریکا معلوم نشده. اما از الان پیش بینی می کنم در کمال تاسف امشب قراره جوری حذف بشیم که داغش تا سالها به دلمون بمونه
  • مهرداد6 IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    تنها چیزی که میتواند مردم ایران را شاد کند همین والیبال است.
  • حسن IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    درود بر سرو قامتان ایران عزیزم مثل شیر پشتتونم چه با برد چه با باخت
  • بی نام RO ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    به امید صعود و کسب موفقیت های بیشتر...
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    آًفرین به بچه های ایران و صد حیف به حاطر این پول هایی که در فوتبال ما برای مربیان و باریکنان بی کیفیت و پر ادعا خرج می شود.
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    ای کسانی که هی میگین با ترکیب اصلیشون نیومده بودن... بفرمایید امشب جریان چی بود؟؟؟ بچه‌ها عااااالی بودن... دم‌همشون گرم
  • پيام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 2
    تبرررررريك .. ولاسكو عاشقتيم كه حتي سرمربي هم نيستي باز براي ايران تاثير داري .... هر چند الان هنوز ٢.٢ هستن با آمريكا
  • شهریار A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    من واقعا به این تیم افتخار می کنم ....
  • اوجان اوغلی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    19 1
    این چه گزارشیه آخه ؟ بیچاره کواچ . . میگه : تعجب میکنم که چرا وقت استراحت یا تعویض نمیکنه آخه تو مربی هستی کارشناسی گزارشگری ؟؟؟؟ دم بچه ها گرم عالی بودن
  • مهدی A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    نه بابا... من همش منتظر بودم به خاطر کشورش برو بچمون رو از زمین بیاره بیرون و انصراف بده : یه چی میگیا خبر جان...
  • بیکار US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    ماشاءالله به بازیکنان عزیزمان. ولی حسابش را بکنید، اگر یک تیم خارجی با مربی ایرانی یک روز یکی از تیم های ایران را بزند ما چه خواهیم کرد؟ وضع کواچ فعلا همینطور است.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    ولاسکو 2 امریکا 2 ست پنجمو اگه ولاسکو ببره ما صعود می کنیم. اگه امریکا ببره با امریکا هم امتیاز میشیم
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    ولاسکو کمکمون کن ای مرد دوست داشتنی هم اکنون آمریکا 2 آرژانتین 2
  • میلاد IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    سعود تیم ملی رو تبریک میگم از ته دل
  • سعید IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    بچه ها مچکریم
  • ایرانی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    واقعا اطلاع رسانی ضعیفه، کلی سرچ کردم اما نفهمیدم مکانیزم بکار گرفته شده در صورت هم امتیازی ایران و امریکا چیه؟اگه امریکا 32 ببره با ما هم امتیازه، بازی رو در رو مهمه یا ست شماری؟؟؟ گزارشگرها واقعا دانشمندن
  • سجاد A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    تبرییییییییییییک. دمشون گرم
  • محمدmm A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    تبریک به همه مردم ایران امیدوارم که بتونیم به مرحله بعدهم بریم و موفق بشیم
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    آفرین به ایرانی ها، آفرین به تشکری با سرویسهای خوبش، آفرین به معروف برای جای خالی انداختن زیباش و آفرین به غفور بابت آبشارهای زیبا و قدرتیش.
  • یه ایرونی A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    آخ جووووون بردیم،به افتخارعموکواچ وبچه ها
  • آسمان A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    از همتون ممنونیم به خصوص تشکری
  • ehsan A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    ما لایق صعودیم
  • سارا IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 1
    کلمات قاصرند از توصیف شادی که به ماهدیه دادین سرفراز باشید سرو قامتان ایرانی راستی مخالفای میرزاجانپور کجان
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    خدایا ازت ممنونیم که به بچه ها نیرو دادی، ممنونم بچه ها. خسته شدید و فشار زیادی رو هم متحمل شدید ولی باعث شدید وای دارم چرت و پرت میگم خیلی خوشحاااااالم یکم بدهی هام یادم رفت مرسییییییی.
  • یه ایرونی A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    آخ جووون بردیم به افتخارعموکواچ وبچه ها،دمتون گرررررررم گل کاشتید
  • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 1
    خیلی هم عالی :
  • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    بهتر است عنوان مطلب را عوض کنید و بنویسید "بازیکنان ایران در مقابل تیم ملی صربستان هم کوتاه نیامدند."
  • بی نام A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    خدایا کمک کن صعود کنیم :
  • بی نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 1
    یه مقدار توی دریافت میرزاجانپور بد بودبه خاطر همین تو ست های اول خیلی خوب حمله نمی کردیم.یه مشکل دیگه ام هست.نمی دونم مشکل چیه که ایران نمی تونه اختلاف پوئن ها رو نگه داره..مثلا چهار امتیاز جلوتره،بعد یهو پشت سر هم همه رو از دست می ده و عقب می افته..باید روی این ضعفشون خیلی کارکنن..حفظ اختلاف امتیاز خیلی مهمهدر کل بازی زیبایی بود..ممنون از بازیکنا و مربی عزیز..همیشه موفق باشید
  • بی نام US ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    دلاوران دست مریزاد
  • محسن A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    چقد خوب بود غفور... دم همه بچه ها گرم...
  • بی نام GB ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 2
    امان ازون یک امتیازی که نتونستیم از فرانسه بگیریم
  • محمد IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    با این برد اگه حذف بشیم خیلی سوز داره . تو کل بازی ها فقط با دو باخت آخه حذف بشی . انصافه آخه .
  • رضا A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    حالا اییییییییراااااانننننن...دمه کواچ گرم
  • کمال پیروز IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    ایول به شیربچه های ایران شیر مادرتون حلالتون کهدل مردم ایرانو شاد کردین
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    بدشانسی آمریکا و آرژانتین رفتند به ست پنجم. خدا کنه آمریکا ببازه.
  • افرین بچه ها A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    خدا کنه صعود کنیم کنیم مزد زحمتاشونو بگیرن گرچه تا حالا هم گل کاشتن.افریییین
  • hamed A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    به جان خودم رفتیم بالا رفت
  • شنو A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 1
    واقعا عالی بودن امروز.میرزاجانپور هم بازیش بگیرنگیر داره که امروز روز خوبش بود ولی بازم از عبادی پور یه سروگردن بالاتره
  • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    فقط بریم بالا....
  • مهدی A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    آقا حالا چی میشه؟ سعود میکنیم؟
  • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    واقعا حرفه ای بازی می کنید درود بر شما
  • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    فکر کنم صعود کنیم خدایا یعنی میشه که بشه
  • بی نام A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    لطفا این سر تیتر را بردارید .کواچ برای تیم ما این همه زحمت کشید ،بعد ما اینجور جواب میدیم؟؟؟
  • مجتبی A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    کار آمریکا و آرژانتین به ست پنجم کشیده. ولاسکو استاد ستهای پنجمه. ایشاا... صعود میکنیم
  • منننننننننننننننننننننن A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    این تیم حیفه نره بالا نه تیم سوم....
  • میلاد A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    آفرین به غیرت و تلاش این بچه ها صعود واقعا حق این بچه هاست...ولی اگه خدایی نکرده صعودم نکردن بازم هییییییییییچ عیبی نداره همین که این همه زحمت کشیدن خودش خیلی ارزش داره
  • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    اگه امریکا ببره هردو 15 امتیازی میشیم ست شماری و تعداد برد مهمه یا اونچیزی که مجری گفت بازی دور قبل؟چون ست شماری و تعداد برد مساوی میشه پوین امریکا بهتره بازی رودررو ما بردیم
  • آرمین A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    ولاسکووووو plz helpppp
  • سپیده.ر IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    بچه ها متشکرم، کواچ ممنونم، ولاسکو حتی از تو هم ممنونم موفق باشید
  • رضا 2014 والیبال RO ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    دمشون گرم خسته نباشنواس ما قهرمانن ...دستو پنجه همشونو طلا بگیرن همه ....توی تموم بازیا عالی بودن ...صعود هم منیکنم به امید خدا ....حق ما جز4تیم برتر دنیاس1عینهو لیگ جهانی ایران همیشه قهرمان ♥ غفور معروف موسوی تشکری قایمی غلامی ظـــــریف همتون عالی ♥
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 4
    عاغا مگه صعود نکردیم هم امتیاز با امریکا هم بشیم مگه ما صعود نمیکنیم
  • رضا A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 1
    راهیابی ایران عزیز را به مرحله بعدی تبریک میگم. رپحانی و بچه ها مچکریم.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 2
    چرا نظراتو نمیذارید؟
  • رضا A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    درود بر ولاسکوی عزیز
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 0
    اين چه وضعيه ديگه ، دنبال نتيجه بازي آمريكا و آرژانتين هستيم رفتيم سايت فدراسون جهاني هنگ كرده تلوزيون هم كه انگار نه انگار حالا اگر بازي فوتبال بود اه ه ه ه ه
  • بهلول IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 1
    همواره دلتان آرام و کامتان شیرین باد که دل یک ملت را شاد می کنید . ایزد نگهدارتان
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    ایول وسلاسکو و آرژانتین.. بردن آمریکا رو.. صعود کردیییییییییییییییییییییییییم
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    عجب تیتر حماسی زدی :
  • مسعود IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    درود بر دلاوران ایرانی
  • بی نام EU ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    وای خدا ارزانتین داره میبره. خدایا کمکمون کن
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    خدایا صعود کردیم ولاسکو دوستت داریم ثابت کردی ایران وطن دومته
  • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    مبارکه مبارکه صعود کردیم. مرسی بچه ها مرسی کواچ
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    ولاسکو گفته تمام تلاشمو برا صعود ایران میکنم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 1
    ولاسکو امریکا رو برد. رفتیم تو 6 تا. هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ولاسکو مچــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکریم کواچ مچــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکریم بچه ها مچــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکریم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 1
    آرژانتین بررررررررررررررررررد صعود کردیییییییییییییییییییییییییم
  • ساره RO ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    یه بارم اونجوری که ما میخوایم بشه خدا....ینی میشه صعود کنن
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 3
    صعود کردیم، آمریکا 32 باخت به آرژانتین زنده باد بابا ولاسکو
  • بی نام DE ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    دمه ولاسکو گرم
  • بهنام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    امریکا 2 3 آرژانتین ... صعود کردیم
  • رضا A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 3
    هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااا. روحانی و بچه های عزیز تیم ملی والیبال و کشتی مچکریم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    هوووووووووووووورا صعود کردیم
  • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    ایول ولاسکو ......... آمریکا رو برد . صعود کردیم
  • مهدی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 2
    تبریککککککک آرژانتین ایتالیا رئ برد ایران رفت مرحله بعد بچه ها ، کواچ ، ولاسکو مچکریم
  • رویا A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    ولاسکووووووووووو مچکریم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    ولاسکو ست آخر 1311 جلو. خدایا خودت کمک کن.
  • رویا A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 1
    بردشون مبارک...اقای کواچ هم خوب تعویض داشت هم به موقع وقت استراحت گرفت...باوجود خستگی که توی چهربچه ها هم معلوم بودواقعاعالی بازی کردن......میدونستن برد حقشونه.....
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    ایران صعود کرد
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    صربستان ست آخر بد جور تحقیر شد.
  • ساسان IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    آرژانتین برد ایران صعود کرد
  • کیا IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    تبریک میگم. ایران به در بعد صعود کرد.
  • بی نام US ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    ما صعود کردیم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    خبر واقعا برا این اتفاق مهم در حالی که بیش از 0.5 ساعت از بازی گذشته نظر آپدیت نمی کنی؟؟؟؟؟ واقعا جدا از صعود باید نظر و احساسات مردم رو پخش می کردی
  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    اي ول امريكا هم باخت
  • سروشان EU ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    ولاسکو مچکریم
  • مجید پرسپولیسی RS ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    12 2
    صعود به جمع شش تیم برتر جام جهانی رو به همه تبریک میگم .. واقعا کواچ به همراه ولاسکو شاهکار کردند .. واقعا ولاسکو خدمت بزرگی در حق والیبال روا داشت .. آفرین به ولاسکو و کواچ و همه بچه های غیور والیبال .. باور نکردنیه ..
  • رسول IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    براي باخت توي جام جهاني فوتبال مردم پريدن بيرون شادي كردن ولي براي برد توي جام جهاني واليبال هيچكس صداش در نمياد ، عجيبه
  • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    تبریک به همه و مخصوصا خود بچه ها، بچه ها متشکریم.
  • ابطحي A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    صعود مبارك. دم ولاسكو گرم.
  • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    ایول ایییییییییییییییییییییییییییییران صعوووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددد کررررررردددددددددددددددددددددددددددددددددد.
  • عربلو A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    ايول به ولاسكو ، زنده باد واليبال ايران و مربي محبوب و دوست داشتني دنيا و سابق ايران استاد ولاسكو
  • alireza IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 1
    آمریکا باخت ایران رفت دور بعد شما هیچ خبری نزدید
  • احسان A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    باور کردنی نیست آرژانتین برد ما صعود کردیم درود بر کواچ و ولاسکو
  • احمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    ولاسکو مردی به مولا.عاشقتم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    عالی بوووود به امید صعود ایران به دور بعد
  • ایران A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    ازژانتین هم امریکا را برد هوراااااااااا، صعود کردیم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • رضا 2014 والیبال♥ RO ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    تبرررررررررررررررررررررررررررررررریییییییییییییک صصصصعود کردیم ♥♥♥ ولاسکو دینشو به ایرانن ادا کرد مثل همیشه دوستت داریم ولاسکو ای بزرگ مرد دنیای والیبال ایرانی ینی این غیرت امشب دیشب مث همیشه کواچ دمت گرم قبولت دارم ..ددوستان بکوبید لاییییییییییکو♥♥
  • واليبال عشق بچگيهام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    با برد آرژانتين با ولاسكوي دوست داشتني ما صعود كرديم، مبارك همه مردم ايران
  • علی نارمک A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    درود بر کواچ . درود بر ولاسکو که آمریکا را برد . درود و درود و درود بر والیبالبستهای ایران
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    بچه ها صعود کردیم... زنده باد ایران زنده باد ولاسکوی عزیز... دیشب تا آخر بازی دعا کردم و ذکر گفتم. هر کس دیشب بازی رو دیده باشه میدونه فقط معجزه بود. دیگه واقعاً باید باورمون بشه خدا هوامونو داره...
  • ویوا ایران IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    ایران صعود کرد
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    ابران رفت بالا تبربک....امربگا باخت...
  • arash IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    ولاسکو متشکریم خیلی مردی
  • مهربونی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    تبریککککککک ترکوندییییمممم....مررررسی تیم ملی ....زحمت کشیدی خیلی
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    ولاسکو ما رو برد مرحله بعد هورااااااااااااااااااااااااااااا
  • ایمان A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    صعود کردددددددیم.هورااااااااا
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    آرژانتین هم برد ولاسکو موچکریم
  • علی A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    باز هم ولاسکو ایران رو به افتخار رسوند درود به غیرت ولاسکو به حرفش عمل کرد و به ایران کمک کرد تا به دور بعدی بره ماشاالله به غیرت بچه ها امشب مردانه با تمام وجود بازی کردن تبریک میگم صعود ایران به دور بعد رو
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    آمریکا باخت دیگه لازم نیست منتظر بازی لهستان بمونیم :دی
    • ک IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      3 0
      خیلی خوشحالم . خیلی حالم خوبه . خدایا شکر
    • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      2 0
      ولاسکو دوست داریم.....
    • حمید IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      11 1
      تشکری چند تا لایک داره
    • داراب IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      2 6
      اگه سوم بشیم میریم برا پنجم ششمی
    • بی نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      36 54
      اگه لهستان ببازه ایران به عنوان تیم دوم صعود میکنه اونوقت شانس قهرمانی داریم
    • محمد A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      7 0
      جمله باحال غفور تو وقت استراحت ست چهارم بازی صربستان " جون مادرتون سفت ... "
    • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      8 0
      درد و بلای والیبالیست ها بخوره تو سر فوتبالیست هامون
    • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      5 0
      نخیر 6 تا تیم تو دو گروه سه تایی به صورت دوره های بازی می کنن. ربطی به دومی و سومی نداره
    • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      5 0
      قرعه کشی رویایی من واسه دوره بعد ایران المان فرانسه توی یه گروه یعنی حال میکنم لهستان بخوره به توره برزیل و روسیه ولی اگه شانس ایرانه دوباره تو قرعه کشی میخوره به برزیل روسیه.انورم میشه فرانسه المان لهستان تا شرایط صعود ابکی لهستان همچنان هموار بمونه
  • م IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    این ایران قهرمانه .. دم کواچ و بچه ها و ولاسکو گرم
    • nima A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      5 1
      بازم ولاسکو به دادمون رسید. ماشالا ایران
    • book EU ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      4 1
      به کوری جفت چشمهای دشمنان ایران ...خصوصا هواداران منفور تیم معلوم الحال که نظرات علیه ایران منتشر میکنند...نیازی به نام بردن اسمش نیست ...همه این وطن فروشان را میشناسند....
    • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      7 0
      بچه ها مچکریم.. عالی بودید. خصوصا غفـــور. چه میکنه این پسر. کولاک کرد.
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    641 7
    هورررررررررررررررررررررررررررا . ایول کوااااااااااااااااااااااچ.ایول ولاااااااااااااااااااااااسکو . ایول بچه های با غیرت
  • بدیعی A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    واقعا دست مریزاد.... دله ملت رو شاد کردین دمه ولاسکو هم گرم که آمریکا رو شکست دادن یک صعود دراماتیک... ایول والیبال
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    بچه ها مچکریم ولاسکو مچکریم
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    تبریک ولاسکو ما را به مرحله بعد برد. دم ولاسکو و کواچ گرم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    آرژانتین ولاسکو آمریکا رو ببرد... رفتیم بالا... تبریک
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    ماشالا ایران
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    یعنی چی خوب مربی حرفه ای باید اول به شغلش عمل کنه درضمن اینکه جنگ نیست یک مسابقه هست یک روز ما می بریم یک روز انها فقط از بازی لذت ببرید
  • محمدرضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    باز خوبه تو گروهمون یک امتیاز نگرفتیم مثل بعضیا
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    آمریکا23آرژانتین......ایران به عنوان تیم دوم رده بندی به دور سوم راه یافت....یک دنیا ممنون سینیور ولاسکو
  • ابوذر A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    ایول ایران
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    صعود تیم ملی والیبال را تبریک میگم.بچه ها دستتون درد نکنه.خدا قوت.
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    643 7
    همکاری کواچ و ولاسکو برای صعود تاریخی ایران به مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان...
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      11 1
      همش کواچ و ولاسکو؟ پس بچه های تیم ملی چیکاره بودن؟؟ این نتیجه تیتر های خبرآنلاینه. نه به اون شوری نه به این بی نمکی. برای این نوع انتخاب تیتر متاسفم. اون از توهینی که در بازی با آرژانتین به ولاسکو کردید. اینم از مهمترین شب والیبال ایران که همه تیترهاتون فقط در تمجید از ولاسکو و کواچه. و هیچ اسمی از رشادت و جنگندگی بچه های جوون و غیور والیبال ایران نیست.
  • بی نام CA ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 3
    ولاسکو عاشقتم
  • هوادار IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 2
    تبریک دست مریزاد واقعا خسته نباشید دل مردم را شاد کردید شادیتان مستدام
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    مرسی ولاسکو.خیلی اقایی
  • محدثه IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    واییییییییییییییییییییییییییییییی خبردادن صعود کردیم...........بچه ها عاشقتونم....مرسی
  • عباس IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    هووووووورا................. زنده باد بچه های ایران ..... ولاسکو متشکریم
  • نریمان IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    واقعا حق ایران بود که به مرحله بعد صعود کنه مبارک باشه
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    الان دوباره کارشناسا میان به کواچ و ولاسکو توهین می کنن :
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    دم غفور گرم
    • باریج اسانس کاشان A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      3 0
      واقغا غفور معرکه است.واویلا غفور چشم حسودا کور
  • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    اینم جواب تماشاچی های لهستانی که واسه تشویق صرب ها اومده بودند..............حیف که وزارت ورزش از خودش اختیار نداره.....چون ما پیشنهاد دادیم که به خرج خودمون همراه تیم ملی واسه تشویق بربم...ولی جواب بی سر و ته دادند.................خدایا ...کی نجاتمون میدی
  • مجتبی A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    تبریک میگم اما اگه آمریکا 32 میبرد ما با اختلاف 0.015 امتیاز معدل پوئن حذف میشدیم باورتون میشه؟
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 1
    یاشاسین والیبال ایران
  • انلاین A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    11 0
    به افتخار کواچ و ولاسکو بزن لایک رو
  • s FR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    شیر پسرهای ما هستن دیگه مرسی بچه ها مرسی کواچ ومرسی ولاسکو صعود کردیم ارژانتین 32 امریکارو برد ولی اینقدر دلم میخواد که لهستان از فرانسه 30 بخوره چون توی همه ی بازیها هواداراشون طرف هر تیمی رو میگرفتن جز ایران تازه اینطوری خودمونم دوم میشیم انشاالله.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    چقدر با شکوه
  • محمد A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    مرسی ولاسکو مرسی کواچ.... مرسی بچه های با غیرت......
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    12 0
    دیشب وقتی خبر آنلاین خبر زنده مسابقه ایران و لهستان را کار کرد عده ای بعد از شکست دو ست اول آمدند و هر چه از دهنشان در آمد نثار تیم ملی والیبال و بچه های زحمت کشش کردند...به میرزاجانپور و دیگران توهین کردند...و تلخ تر از شکست دیشب به لهستان همین حرف ها بود برای من...امیدوارم آن ها که دیروز توهین می کردند کمی خجالت کشیده باشند...این بچه ها محشرند...این بچه ها که از گوشه گوشه ی ایران زمینند خراسان، آذربایجان، مازندران، خوزستان، تهران، گلستان، اصفهان...و شرم بر کسانی که از باخت دیروز این بچه ها خوشحالی کردند...این بچه ها پاسخشان را دادند...به امید قهرمانی...قهرمانی دور نیست
  • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    11 1
    بچه ها متشکریم اما یک چیز تو ذوق می زد رفتار بد بعضی از بچه ها مثل میرزاچانپور با کواچ بود فکر کنم باید احترام مربی رو داشته باشن کواچ بازیکن بزرگی بوده جایگاه ها باید حفظ بشه ورگرنه میشه فوتبال و و والیبال هم مثل فوتبالمون به تباهی میره در ضمن به نظر می رسه معروف تو کار مربی دخالت می کنه که به جا نیست هرچند معروف رو دوست داریم اما اگه مقام مربی حفظ نشه سنگ رو سنگ بند نمی شه و تیم بهم میریزه
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    بریم برای قهرمانیییییییییی
  • از تهران A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    ایرانـــــــــــــــــــــــــــی قهرمـــــــــــــــــــــانـــــــــــــی . . . . .
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    وای با این نوع صعود سخت می ترسم بازم تیم ما اشباع شده باشه و دور بعد کم بیاره
  • اصغر A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    با توجه به شکست آمریکا مقابل آرژانتین ایران صعود کرد.ولاسکو تو قلب مایی.کواچ دوستت داریم.و آفرین بر دلاور مردان باغیرت والیبال ایران.
  • دانشجوی نمونه کشور A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    آفرین بر دلاور مردان والیبال ایران
  • رضا IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    14 0
    من ازطرف خودم به همه تبریک میگم ودوست دارم از یه سری انسان شریف تشکر کنم ازاقای یزدانی خرم، داورزنی، ایوان بوگانیوف،ولاسکو بزرگ، مرحوم معدنی و........ کواچ و تمام شیربچه های دلاورایرانی.عاشقانه دوستون دارم.
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 1
    یک جورایی بعضی از بازیکن ها با کواچ بد بودن اقای داورزنی بهوش باش
  • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    بچه ها خسته نباشید ولاسکو کواچ متشکریم خستگی یه عمر بدبختو بی پولیو قرض و بدهی و دو سال بیکاری از تنم درومد
  • هااااااااااهاااااااااااهااااااااااااا A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 1
    الان دعا کنیم فرانسه سه امتیازی ببره ک ما بریم واسه چار تای اول ایشالله
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    مربي حرفه اي يعني اين نه بعضي از مربيان فوتبال که وقتي جلوي تيم باشگاه سابقشان بازي دارند روي نيمکت تماشاچيان بازي را دنبال ميکنند
  • بهزاد A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    زنده باد ولاسکو
  • آتنا A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    هورررررررررررررررررررررری هوررررررررررررررررا. ایران که می گن اینه.خب ما اینیم دیگه.بازیکنای والیبالیست دوستون داریم زیاد زیاد زیاد.مرحله ی نهایی مسابقاتوالیبال قهرمانی جهان ماداریم میایم.
  • بی نام CZ ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    15 0
    واقعا برای صدا سیما متاسفم که هیچ برنامه ای واسه این موفقیت نداره. الان اگر تیم فوتبالمون جزایر اوسگولابی رو برده بود داشت اهنگ ورزشکاران دلاوران..... پخش میکرد.
  • نیما IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    این تیم شیرانه: عالی بود. عالی
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    باید امروز تو تقویم ثبت بشه اول افتخار آفرینی کشتی بعد هم صعود والیبال
  • mehran A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    خداااااااااااااااااااااااااااا شکرت حق به حقدار رسید ولاسکو یه دونه ای دوردونه ای بچه های تیمم که خودشون غولن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    آقای محتشمیان دیگه از رو برو.یا کواچ را تحسین کن یا دیگه خواهشا تو برنامه نیا . باعرض معذرت ازتمام خوانندگان که به جای تبریک دارم غر میزنم ولی خیلی حرصش را دارم .
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    دم ولاسکو هم گرم که واسه ما بازی کرد. هزار هزار بار مبارک
  • از تبریز IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    17 0
    من عاشق این تیم والیبالم
  • م.م. A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    آی خدایا شکرت خدایا شکرت منم برم با خیال راحت درسم رو بخونم
  • رویا A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    7 0
    بردشون مبارک....این برد حقشون بود.......باوجود خستگی که تو چهرشون هم معلوم بود عالی بود..... کواچ هم به موقع تعویض داشت هم وقت استراحت های خوبی گرفت.......
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 1
    به نظر بعضی از بچه ها به حرف مربی گوش نمی دن
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    ولاسکو امروز واسه تیم ملی دومش بازی کرد
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    واقعاً حقش بود بره بالا دمت گرم ولاسکو
  • مریم FI ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    بچه ها،کواچ،ولاسکو از همتون ممنونیم.اونایی که دیروز مسخره کردن الان کجان؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    ایران با کواچ به مرحله نهایی رسید. چی شده استاد اینانلو نظر نمیده
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 13
    مبارک رهبری
  • باران IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    همه بچه ها عالی بودن، مخصوصا غفور و تشکری که برامون امتیازهای خیلی خوبی گرفتن. مرسی بچه ها، خدا قوت شما شایسته این صعود بودین
  • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    ولاسکو مچکریم
  • hosein A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    5 0
    ولاسکو : امروز برای شادی هردو وطنم بازی کردم ایران و آرژانتین
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    زنده باد شیران مهار نشدنی ایران و کواچ و ولاسکو
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 0
    درود بر سرو قامتان ، افتخار ورزش ایران و درود بر کشتی گیران که قهرمان شدند و ان ها هم برعکس بعضی ها افتخار ایران هستند
  • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    اين دوره از قهرمانى جهان با نام ايران پرآوازه خواهد شد
  • سیدجلا لی A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    سپاس
  • علی کاظمی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک.واقعا دم بچه ها و کوااااااچ گرم.دم ولاسکو هم گرم. فقط یه انتقاد به آقای اینالو عزیز که بعد از یه باخت انتقاد تندی به کواچ کرد.جناب اینالو چرا الان که انقدر کواچ عالی کار کرده سکوت کردید؟؟ خوبه ما همون اندازه که خوب انتقاد میکنیم به همون اندازه هم خوب تشکر کنیم و قدر شناس باشیم. به هر حا تبرییییک به همه مردم ایران
  • مصطفی A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    15 0
    واقعا بچه های والیبال فوق العاده بودن خصوصا امیر غفور و معروف...
  • هرام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    خدا را شکر حیف بود این تیم حذف شود انشاالله در مرحله بعد هم موفق باشند
  • حنظله A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    خدایا شکرت.واقعا آدم لذت میبره از این اتحاد بین بچه ها.دل میلیون ایرانی رو شاد کردید دمتتتتتتتتون گرم
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    53 4
    چرا نظرات تایید نمیشن؟؟
  • مهسا A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    درد و بلاتون بخوره تو سر فوتبالیستا
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    ست دوم به تعويض هاي ويران كننده كواچ باختيم، آرامش به تيم تزريق نميكنه، اگه نبوغ سعيد معروف نبود عمرا ميبرديم، چرا اصرار دارين بگين كواچ خوبه؟؟ در حد مربيگري شهرداري اروميه شايد خوب باشه
    • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      حرف نزن بابا،لیاقتت همون فوتباله بروفوتبالتوببین،ببینیم کیروش چیکارمیکنه
    • علیرضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      13 0
      گزارشو دیدی جوگیر شدی گزارشگر های کار کواچ هو کوچیک میکنند بعدشم خبر بازی ارژانتینو دادن که یکدفعه تیم برگشت
    • بی نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      55 5
      صرفا برای یاداوری کواچ بازیکن شهداری بود نه مربیش
    • گبی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      25 3
      حالت خوبه؟ جو گیر....
    • کارمند خدمات شهری ارومیه A1 ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      8 0
      چرا توهین می کنی؟
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    8 0
    دست تك تك شون رو مي بوسم
  • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 0
    زنده باد ایران
  • علی مجیدی A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    این بازیکنان در تاریخ ورزش ایران ؛تکرار نشدنی هستند .
  • mahan IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    صعود پرافتخار تیم ملی والیبال به جمع شش تیم برتر والیبال جهان مبارک باشه. درود بر بازیکنان افسانه ای تیم ملی والیبال، درود بر آقای کواچ سرمربی بزرگ تیم ملی والیبال دست مریزاد. کاری کردن کارستون. هرچقدر تا الان تیم بدشانسی آورده بود اما خوشبختانه روز آخر با خوشی و شادی همراه شد. خدا رو شکر.
  • بی نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    دم هردو مربی گرم و دم بچه های والیبال از همه گرمتر.
  • بی نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 2
    تو رشته هایی مثل والیبال و کشتی و وزنه برداری وتکواندو خبری از پول های میلیاردی نیست ایران را در جهان یا قهرمان کردن یا سربلند کردن . اونوقت میلیارد میلیا رد پول تو فوتبال هزینه شده 40 ساله در حسرت یه قهرمانی تو جام ملتهای اسیا وبالای 20 سال در حسرت جام باشگاهیه اسیا هستیم
  • ali 1392 A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    72 24
    واینک قدرت و غیرت ایرانی بر جهانیان دیکته شد . دم همتون گرم
  • بی نام DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    111 7
    این چه تیتری است خبر اگر به صربستان میباختیم حتماً میگفتی کواچ به ما خیانت کرد.
  • یه ایرونی A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    تبریک میگممممم هم بچه ها هم کواچ هم ولاسکو وهم بچه های آرژانتین عالی بودن دم همتون گرررررررم
  • بانو تهمینه A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    2 2
    تبریک به همه ایرانی های عزیز ، ببخشید اونایی که منفی میدن یعنی از صعود ایران خوشحال نشدن؟ میشه معرفی کنن اهل کدام کشور هستن؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    119 5
    امشب ولاسکو کار نیمه تمامش را تمام کرد و ایران را به جمع 6 تیم اول جام جهانی برد بچه ها ، ولاسکو و کواچ متشکریم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    خدایی نباید درامد یکسال فوتبالیستها را به عنوان پاداش به بچه های والیبال داد با مثبت و منفی مشخص کنید
    • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      0 4
      قهرمان بشوند چند میلیون دلار جایزه میگیرند
    • ستاره A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      56 8
      اي بابا آقا شما هم چه انتظاراتي داري ده تا سكه دفعه پيش دادن كافي بود ديگه. اگه قرار باشه واسه واليبال اينهمه ولخرجي كنن فوتباليستهاي بي نوا چي بخورن آخه؟؟؟؟؟؟؟
  • کاغذ باطله A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    95 3
    شاید با دیدن این بازی 10کیلوئی وزن کم کردم و خوشحالم از این پیروزی دستشان درد نکنه
  • یه ایرونی A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اگه ایران به عنوان تیم سوم صعودکنه میتونه فینالیست یاسوم، چهارم بشه یافقط بایدبرای مقام پنجم یاششم مسابقه بده؟
  • شیما IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    خدایا میشه صعود کنیم؟ کاری بود کارستون.
  • komeil A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    95 2
    ولاسکو کاره نیمه تمامش در والیبال ایران رو با بردن آمریکا توسط آرژانتین تمام کرد
  • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    28 3
    خداوکیلی به این میگن آزادی نظرات. وقتی فقط گزینشی و بر اساس میل خودتان نظرات را نشان میدهید.
  • mahan IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    11 1
    واقعا کسب افتخار به این بزرگی در تاریخ ورزش ایران بی سابقه بود. حضور در جمع شش تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان که معترترین تورنمت والیبال بعد از المپیک محسوب می گردد یک معجزه محسوب میشه. ولی تاسف از صدا و سیما که انتظار می رفت پس از صعود تاریخی ایران، برنامه ویژه ای برای جشن صعود تدارک ببینه اما دریغ انگار که اتفاقی نیافتاده
  • امین A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    4 0
    عالی بود،پاینده باد ایران.
  • کامبیز A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 2
    افتخار پارس
  • پرینوش IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    16 35
    برد ایران را به شهرام محمودی تبریک میگم
  • بدون نام ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    103 3
    حسين معدني حتما خوشحاله الان
  • حسین A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    44 1
    که گفتت برو دست رستم ببند ؟ ... نبندد مرا دست چرخ بلند ... پرچم بالاست ...
  • علی زمانی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    48 2
    این جمله ی منه دوست دارم خیلی زیاد قهرمانی بهت میاد
    • یه ایرونی A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      18 3
      خخخخخخ ایول big like
  • علیرضا A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 1
    فقط کواچ تعویض مهدوی و محمودی رو به جای معروفو غفور رو باید حذف کنه.ولاسکو یه بار دیگه نشون داد ایران رو دوست داره.
  • سینا A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 35
    مربی فقط آقا مصطفی کارخانه. اینا همش شانسی بود
  • زینب FI ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    6 0
    خدا تا همیشه پشت و پناهتان، هم نسلی های عزیز و افتخار آفرین
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    20 3
    ولاسکو مچکریم از اینکه راه صعود ما را هموار کردی
  • ايراني A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    22 2
    بچه هاي با غيرت واليبال ايران: هيچ واژه اي و جمله اي را نتونستم براي كار بزرگ شما بنويسم چون با هيچ چيزي نميشه جواب زحمات شما رو داد ولي تنها كاري كه ميتونم براتون بكنم دعاي سلامتي و موفقيت است . دستانتان را ميبوسم عزيزانم. خدا پشت و پناهتان دلاوران ايران...
  • علیرضا A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    38 2
    اگه ایران تو اون یکی گروه بود از مدتها پیش صعود کرده بود.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    9 0
    به قول یه عزیزی: یک پیروزی شیرین و گوارا
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    10 0
    یالا یالا ما قهرمانی میخواییم یالا.همه با هم.یالا یالا.خبر تو هم بگو و تیتر کن.ما قهرمانی میخواییم یالا
  • بی نام A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    18 1
    شير مادرهاتون حلالتون ، ايران رو شاد كردين
  • سعید آبادان A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    20 0
    خسته نباشید ای مردان آسمانی ، تویی خاکت ایران و قلبتان قلب شیر ، شاد باشید که ایران شاد است از غیرتتان
  • بی نام A1 ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    3 1
    عجب گروهه راحتي افتاديم،آلمان سوراخه
  • عبدالرضا A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    خبر آنلاين عزيز، بايد رحم مي كرد؟
  • فرید A1 ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    5 0
    این تیر هاتون هم خیلی زشته هم توهین آمیز و در ضمن زحمت این بچه ها هم هیچی دیگه
  • عشقم دايي IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    3 0
    تيم ايران واقعا يه سرو گردن بالاتر از خيلي از تيمها هست ولياقت دوم ، سوم شدن را داره و لازم است بغير از كادر فني وبازيكنانمون از اقايي ولاسكو هم كه در رفتن ايران به شش تيم بعدي سهيم داشت تشكر و قدر داني رسمي به عمل آيد ولاسكو نشان داد كه واقعا ايران و ايراني رو دوست داره آفرين راستي درود برعلي دايي هميشه تو قلبمون جاري هست
  • حامد IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    3 0
    ولاسکو،کواچ ، بچه ها مچکریم
  • حسین IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    6 0
    این چه طور خبر پخش کردن است بچه هاعالی کارکردند خصوصا امیر غفور که با تمام وجود به توپ ضربه میزدوولاسکو عالی تر متن خبر هم اشکال دارد ست دوم را تیم ایران برد نه تیم صربستان مگر شما سردبیر ندارید که خبرها را اینجور اشتباه منتشر میکنید
  • هدایت مهدی A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    4 0
    درود خدا بر مردان والیبال ایران با دو ستی که از لهستان بردند دل همه را شاد کردند مردم مه دیگه فوتبال نمی خوان از طرف مردمان روستای چهل خانه از توابع فریدن
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    4 3
    فقط عادل غلامی عالیه
  • آخرششانس A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 7
    قبول كنين خيليم تيم ايران شانس دارهاون از بازي با لهستان 2 ست گرفت اينم بازي آمريكا با آرژانتين آخرشم كه تو يك گروه آسون افتاد واقعا خييييييييلي خيييييييييلي شانس دارنخدا شانس بده.