دونده تیم ملی ایران می گوید حتی اگر درد داشته باشد با زور اسپری و آمپول برای موفقیت ایران می جنگد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اصلا خبر این بود:«سجاد مرادی مسافر اینچئون شد.»دونده تیم ملی کشورمان که چند هفته پیش،در مسابقات انتخابی برای حضور در بازی های آسیایی شرکت نکرد و از فهرست مسافران این کاروان خط خورد سلامی دوباره به این رقابت ها داد.بر اساس این خبر طبق هماهنگی ها انجام شده قرار است تا این دونده خوب کشورمان یکی از مسافران بازی های آسیایی اینچئون باشد.

خبر خوبی بود.بالاخره تو هم مشافر اینجئون شدی؟

بله،خیلی ها به من زنگ زدند و تبریک گفتند.خودم هم خیلی خوشحالم.

فکر می کردی این اتفاق بیفتد؟

راستش از روزی که من را کنار گذاشتند تمریناتم را قطع نکردم.همین الان که شما تماس گرفتید داشتم تمرین می کرد.خودم امید زیادی داشتم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.ملی پوش شدن برای هر ورزشکاری افتخار بزرگی است و دوست دارد پرچم کشورش را همیشه بالا ببرد.

پس آماده هستی و می شود روی طلای سجاد مرادی حساب باز کرد؟

من می خواهم این کار را انجام بدهم.همانطور که گفتم خیلی امید داشتم که آقای داوری روی تصمیمی که گرفته تجدید نظر کند.من زمانی در مسابقه انتخابی شرکت نکردم چون پایم آسیب دیده بود و نمی توانستم کفش پایم کنم.اگر نه حتما در مسابقات انتخابی شرکت می کردم.من برای آقای داوری احترام زیادی قائل هستم اما نمی توانستم در آن مسابقات بدوم.امیدوارم حالا که دوباره انتخاب شده ام بتوانم توانایی هایم را ثابت کنم و ارزش این انتخاب را داشته باشم.

یعنی ممکن بود که با حضور در انتخابی مصدومیت شما بیشتر شود؟

شک نکنید که همین اتفاق می افتاد.من می خواستم اگر قرار است کفش میخی پایم کند فقط در بازی های آسیایی باشد.الان پایم بهتر است و حواسم خیلی جمع است.من در اینچئون در مقدماتی کفش میخی می پوشم اگر درد پایم بیشتر شد اسپری می زنم یا حتی آمپول تزریق می کنم تا بتوانم برای ایران بدوم.

خودت فکر می کنی چه مقامی در این مسابقات به دست بیاوری؟

آرزوی هر ورزشکاری موفیت در المپیک و بازی های آسیایی است.من خودم چند دوره در این رقابت ها شرکت کرده ام.در دوره های قبل اگر عالی نبودی نمی توانستی مدال بگیری اما در این دوره من با 80 درصد آمادگی ام می توانم روی سکو بروم.

بقیه بچه های دو و میدانی چطور؟

خدا را شکر شرایط خیلی خوب است.همه بچه ها آماده هستند و امسال شانش گرفتن مدال دارند.

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =