هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ هفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران بعد از ظهر امروز (سه شنبه) آغاز شد. در اين رقابت ها از ساعت 18:00 تيم فوتبال نفت تهران ميزبان سپاهان بود كه در نهايت موفق شد حريف صدرنشين خود را با نتيجه 3 بر صفر شكست دهد. در ديگر ديدار همزمان هم گسترش فولاد با يك گل مهمان خود پيكان را از پيش رو برداشت تا اولين پيروزي خود در ليگ چهاردهم را جشن بگيرد.

نقت تهران 3 - سپاهان 0

كمتر كسي پيش بيني اين نتيجه را مي كرد اما شاگردان عليرضا منصوريان موفق شدند با ارائه يك بازي درخشان سپاهان را با سه گل بدرقه كنند. در اين ديدار ابتدا لئوناردو پادواني در دقيقه 33 نفت را پيش انداخت. در حالي كه نيمه نخست رو به پايان بود محمد حسين مرادمند از سپاهان با دريافت كارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد تا كار براي شاگردان كرانچار در نيمه دوم سخت تر شود. در ادامه كمال كاميابي نيا (دقيقه 45) و علي قرباني (دقيقه 67) باز هم براي نفت گلزني كردند تا سپاهان صدرنشين يك شكست سنگين را در تهران تجربه كند. با اين نتيجه نفت 7 امتيازي شد و تا رده سوم جدول بالا آمد. سپاهان هم با همان 9 امتياز موقتا در صدر جدول باقي ماند.

گسترش فولاد 1 - پيكان 0

در ديگر بازي هفته چهارم تيم گسترش فولاد تبريز ميزبان پيكان بود كه اين بازي در نهايت با نتيجه 1 بر صفر به سود گسترش به پايان رسيد. تك گل اين مسابقه را مهرداد بايرامي در دقيقه 55 به ثمر رساند تا منصور ابراهيم زاده و شاگردانش در ليگ چهاردهم همچنان در حسرت برد باشند. بدين ترتيب گسترش با 5 امتياز در رتبه هشتم قرار گرفت و پيكان هم با همان 2 امتياز جايگاه سيزدهم را به خود اختصاص داد.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =