فارس نوشت:

 

مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی عاملیت انتقال بخشی از 4.2 میلیارد دلار پولهای بلوکه شده را به عهده دارد و انتقال پول به حساب کارگزاران بانک در اروپا خواهد بود.

محمد طالبی  انتقال 4.2 میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده‌ای که قرار است آزاد شود چه سهمی توسط بانک کشاورزی منتقل می‌شود، گفت: این رقم به منابع قابل استفاده بانک مرکزی اضافه می‌شود و نحوه استفاده را برنامه‌های بانک مرکزی تعیین می‌کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی ادامه داد: به گفته عراقچی(معاون وزیر امور خارجه) این رقم به دلیل تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در کشور سوئیس روز دوشنبه آزاد می‌شود و به حسابی که قابل انتقال است واریز خواهد شد.

وی گفت: بانک‌هایی که در اروپا کارگزار ما هستند پول به حساب آنها منتقل می‌شود و مشتریانی که برای مبادلات کالایی مراجعه می‌کنند از طریق ما کارسازی می‌شوند.

طالبی افزود: متناسب با مشتریانی که قصد دارند فعالیت‌هایی با کشورهای اروپایی و غربی انجام دهند به بانک کشاورزی مراجعه می‌کنند و از این منابع استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: مامور انتقال این پول، بانک‌های مختلفی است اما سهم آنها مشخص نیست اگر مشتری داشته باشیم که آنجا نیاز به پول داشته باشند استفاده می‌کنند.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =