شب گذشته در جاده های خارج از شهر جنوب تهران، سیل جاری شد و خودروهای زیادی به دلیل آبگرفتگی جاده، در راه ماندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیل، کسانی که از تهران به سمت پاکدشت در حال حرکت بودند را زمینگیر کرد.

یکی از مخاطبان خبرآنلاین با فرستادن تصاویری از سیل و آب گرفتگی شدید در مجور تهران-پاکدشت در تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت: حدود ۳ ساعت است در سیلاب گرفتار شدیم و امکان تردد نداشتیم. در این مدت از خودروهای امدادی یا پلیس راهور خبری نبود تا بتواند گره کور ترافیک را باز کند.

به گفته این کاربر، بارش پراکنده باران در منطقه تا ساعت ۲۳ شب گذشته ادامه داشت و مردم در خودروهای خود، اسیر بودند.

اعزام ۵اکیپ از آتش نشانی پاکدشت

مهر دراین باره نوشت: با تلاش های مأموران آتش نشانی شهرستان پاکدشت، حدود ۱۰ خودروی گرفتار در آب در منطقه توچال نجات یافتند.

با وقوع سیلاب شدید در شهرستان پاکدشت نیروهای امدادی این شهرستان در قالب ستاد بحران در آمادگی کامل به سر می برند و در این میان آتش نشانی پاکدشت وظایف سنگینی را بر عهده دارد.

با تلاش های مأموران آتش نشانی شهرستان پاکدشت، حدود ۱۰ خودروی گرفتار در آب در منطقه توچال نجات پیدا کردند اما خساراتی به این وسائل نقلیه وارد شد.

قاسم خواجه حسینی مدیر عامل سازمان آتشنشانی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پنج اکیپ امدادی از آتشنشانی پاکدشت به منطقه توچال اعزام شد.

وی افزود: در این منطقه حدود ۱۰ خودرو که در آب گرفتار بودند، از آب خارج شدند اما به این وسائل نقلیه خساراتی وارد شده است.

خواجه حسینی ادامه داد: منطقه توچال یک مکان تفرجگاهی است و اکثر کسانی که دچار حادثه شدند برای تفریح به این منطقه آمده بودند و از بومیان توچال محسوب نمی شدند.

وی اضافه کرد: بومیان منطقه توچال اعلام کردند که در هنگام بارندگی شدید، این منطقه سیلابی می شود به همین خاطر مردم از منازل خود خارج نمی شوند. هم اکنون دو اکیپ امدادرسانی به شهرک انقلاب اعزام شده و کار امدادرسانی در این منطقه انجام می شود.

عکسها: امیر قشقایی

۴۷۲۳۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    18 1
    وسط پایتخت هم خبری از پلیس و نیروهای شهرداری نبود.
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    6 41
    من بچه پاکدشتم.تمامی این تصاویر فتوشاپه و تکذیب میشه
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      9 1
      سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر تیز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: بارش رگباری در منطقه شرق استان تهران مناطق شریف آباد، چهل قز، قیام دشت و توچال موجب آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شد. در اثر این حادثه پنج تن از اعضای یک خانواده و سه تفر دیگر مفقود شدند و درحال حاضر چهار تیم از شهرستانهای پاکدشت، ورامین و پیشوا با تجهیزات موتور پمپ و دو قلاده سگ در جستجوی مفقودین هستند. همش الکیه فتوشاپه... نه
    • محمد A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      12 1
      منم بچه پاکدشتم و هم دیشب و هم امروز صبح تو گل ولای جاده گیر کردم.
  • فرهاد A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    31 2
    بنده به اتفاق خانواده دیشب در میان سیل جاده خاوران گرفتار شده بودم. متناسفانه هیچ عملکردی از سازمانهای امدادی در این جاده اصلی مشاهده نشد. . مردم بشدت مضطرب و در خطر بودند. در مقابل چشم همه تعدادی خودرو را سیل برد اما کسی نمی توانست کاری کند. راهنمایی و رانندگی فقط برای جریمه مردم حضور بموقع و پر رنگی دارد. دریغ از حتی یک گشت پلیس و راهور
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    15 2
    این هم مثل حادثه عربستان باید بررسی بشه
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    34 1
    15 دقیقه باران میاد، سیل راه میوفته و بعد هم کشته میگیره و ماشین ها تا نصفه در آب می مونند اگر زبانم لال خدای نکرده زلزله بیاد وضعیتمون به چه صورن هست؟ زیرساخت شهری ما بسیار ناقص و پر از ایراد هست.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    14 1
    خوب وقتی بیشتر درختها را قطع کردیم باید فکر این روزها بودیم
  • قره داغی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    پاکیهای دنیا رو آلودیم اینجور اگه بگذره نابودیم .