خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    6 1
    آقا لطفا این مینی بوسای فیات و کامیونای بنز و خاورای قدیمی رو جمع کنید .به کثافت کشیدن تهرانو
  • بی نام IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    7 0
    من هر چی کامنت گذاشتم پخش نکردید ، نه توهین کردم نه دروغ گفتم سالهاست که مردم با خودروهای داخلی مشکل دارند ، مشکلات عجیبی که خدایی نکرده برای خود شما هم ممکن ت پیش بیاد ، مدتی پیش با یک دستگاه تیبا که تازه از کارخانه آمده بود تو اتوبان می رفتم ، متاسفانه با مشکل عجیبی روبرو شدم ، پدال ترمز ناگهان قفل شد و پایین نمی رفت ، تصادف بدی رخ داد همه چیز به کنار من نتوانستم ثابت کنم ماشین همچین مشکلی پیدا کرد ، من حالا دروغ می گویم خیلی افراد هستند که مشکلات خودرو خود را با سند و مدرک می توانند نشان بدهند . لطفا به فریاد مردم برسید ، امیدوارم این خطرات و مشکلات هیچ گاه برای هیچ کس اتفاق نیفتد ، ولی خدایی نکرده اگر کسی برایش اتفاق افتاد یادمان باشد همیشه از مشکل دیگران ساده عبور کردیم
  • اکبر زرنانی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    5 0
    با سلام 206 صندوقدار مدل 94 صفر کیلو متر خریدم تا در سن 70 سالگی ماشین بدون دردسری داشته باشم و هم از تولیدات داخلی حمایتی هر چند مختصر انجام دهم ولی متاسفانه تا بحال 2 بار گیربکس عوض شده وحال بدلیل خراب بودن گیربکس اخری مجددا توسط نمایندگی تقاضای گیربکس جدید شده سئوال اینجاست ماشین صفر چرا باید 3 بار گیربکس عوض کند هرچند بحساب گارانتی ایران خودرو اگر سومی هم جواب نداد چه کنم ؟
  • علی عبادی US ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    3 0
    سلام اینجانب با شرکت کیسون در عراق مشغول بکار بودم که با توجه به شرایط عراق کارها تعطیل شده و سرپرستی 40 نفر آماتور بند و قالب بند را داشتم لذا با گذشت 6 ماه از تعطیلی کارگاه شرکت کیسون هیچ گونه جوابی به ما نمی دهد ومن مانده ام و کلی بدهی به مردم و بیکاری . آقایان شرکت می گویند دولت به ما پول نمی دهد در حالی که به خاطر 50 هزار تومن برق و آب من را قطع میکنند ما طلب میلیارد ی داریم حالا نمی دانیم آیا دولت روحانی که ماهم ارادت خاص بهش داریم در مورد بیکاری مردم چه فکری دارد پروژه های عمرانی همه اش خوابیده ولی مسوولین فکری به حالش نمیکنند شرکتها هم می گویند دولت پول بده ما هم بدهیم
  • محمدرضا IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    1 1
    بنده حدود 25 روز ّیش در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کردم و به علت عدم قبولی در مصاحبه تخصصی در این دانشگاه ّپذیرفته نشدم این در صورتی است که بنده این مصاحبه را به خوبی انجام دادم و در شهرخودمان افرادی با رتبه 23000،24000پذیرفته شدند اما بنده با رتبه 10000پذیرفته نشدم.خواهشمندم از مسئولین پیگیری بفرمایید که من به چه بخشی باید اعتراض خود را بگویم و چه اتفاقی در مصاحبه رخ داده که فاصله 14000هزارتایی من با نفر بعدی را نادیده گرفتندلازم به ذکر است این جانب از نظر شرایط معدل و شرایط جسمانی هیچ موردی ندارم.
  • بی نام A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    8 1
    مشکل مدیر سایت شما با اصفهان چیه؟
  • محمود سارانی IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    1 0
    کارمندان رسمی و قراردادی شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان در سال جاری حقوق خود را باتأخیر 2 تا 3ماهه دریافت نموده اند و تاکنون حقوق 2 ماه اخیر را نیز دریافت نکرده اند. این درحالیست که مدیران شرکت به هیچ وجه پاسخگوی این مسأله نیستند و صحبت کردن راجع به حقوق بین کارمندان حالت مضحکه پیدا نموده است.
  • محمد A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    2 0
    با سلام سال 93 یکدستگاه پژو پارس صفر از ایران خودرو خریده وپس از تحویل طی مراجعات مکرر جهت تعویض دیسک وصفحه بدلیل لرزش بیش از حد وصدای نامعمول و همچنین تعویض زه دور دربها وسپرها بدلیل بی کیفیتی وتغییر رنگ وپوسته شدن به چندین نمایندگی مراجعه نموده ام.لیکن در هر بار مراجعه جهت رفع ایراد اقدامی نشده است حتی در این خصوص به نمایندگی مرکزی و مسئولین مربوطه مراجعه نموده ام.با توجه به بی کیفیت و قلابی بودن قطعات خواهشمند است جهت رفع مشکل راهنمایی بفرمایید.نمره کیفیت وخدمات فروش ایران خودرو وبرخورد با مشتری صفر 0 است.
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    2 2
    بورس چند میلیون نفر سهامدار دارد، چرا پرداخت سود سهام شرکتهارا ساماندهی نمی کند؟ اوضاع پرداخت سود سهام شرکتها آشفته است بعضی شرکتها سود مصوب را نمی خواهند پرداخت کنند ، با بعضی های باید چند بار تماس بگیری تا سود رابدهند ، بعضی های از عدم شفافیت گزارشات خودشان سوء استفاده می کنند و حرف های الکی هم می زنند و... بورس می توانست یک نظام درستی برای پرداخت سود سهام حاکم کند که این چند میلیون سهامدار با خیال راحت سود سرمایه گذاری شان را بگیرند چرا انقدر تعلل می کنند؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    2 0
    با سلام قبوض گاز خانگی نسبت به ماه پیش و با مصرف یکسان نسبت به دوره گذشته دو برابر شده لطفا پیگیری کنید
  • عادل ولی پور A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    2 0
    با سلام. بیش از 9 ماه هست که در تبریز راننده تاکسی هستم اما بیمه تامین اجتماعی صادر نشده و جواب درست وحسابی هم نمی دهند و واقعا توان پرداخت بیمه به صورت ازاد را هم ندارم. با این خرج و مخارج واقعا به دور از انصاف هست. خواهشا پیگیری نمایید. با تشکر. ۰۹۱۴.....۳۹۳۱
  • حمید گودرزی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    با سلام، من یکی از ساکنین مجتمع مسکونی بهارستان می باشم. این مجتمع که متعلق به کارکنان مجلس شورای اسلامی می باشد دارای 240 واحد مسکونی بوده و در کرج نرسیده به فردیس ایستگاه منظریه انتهای خ 16 متری حافظ قرار دارد. با وجود گذشت بیش از 10 سال از ساخت مجتمع و پرداخت تمامی هزینه های نظام مهندسی و اداره گاز فقط دارای یک کنتور گاز بوده و اجازه تفکیک انشعابات به ساکنین داده نمی شود. این مسئله علاوه بر اجحاف در حق ساکنین از نظر پرداخت هزینه گاز مصرفی مانع بزرگی سد راه گرفتن سند تفکیکی جهت آپارتمانها نیز می باشد. با عنایت به آغاز فصل سرما تقاضای رسیدگی دارم . با تشکر
  • محمد جواد IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    1 0
    ما درخیابان پیروزی زندگی می کنیم . در منطقه ی ما این پشه های سفید خیلی زیاده و شهرداری هم هر چی تماس می گیریم برای مقابله با اینها هیچ کاری نمی کنه.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    دانشگاه صنعتی امیر کبیر پلی تکنیک تهران که از سال ۱۳۳۷ تاسیس شده هنوز که هنوز است درمانگاه شبانه روزی ندارد خیر سرش
  • بی نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    مدت تقریبا دو هفته هست به علت مثلا تعمیرات تونل توحید در محدوده میدان توحید خیابان نصرت چند صفحه فلزی گذاشتند که عبور ماشین ها از روی انها صدای وحشتناکی ایجاد می کنه چند بار به شهرداری زنگ زدم اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست واقعا آرامش نداریم خواهش می کنم این مشکل رو منعکس کنید ممنون