کمپانی salesforce با معرفی پلتفورم جدید نرم افزاری موسوم به salesforce1 می گوید سرویس گیرندگان می توانند از طریق نرم افزار جامع و جدید مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را راحت تر انجام دهند.

 

(مدیریت ارتباط با مشتری CRM - Customer Relationship Management به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود. اصول مدیریت ارتباط با مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان میکند، از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف.)

کمپانی مذکور (با درآمد سالیانه 3 میلیارد دلار) که یکی از بهترین نرم افزارها و چاره جویی های نرم افزاری در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری را عرضه کرده حالا با پلتفورم جدید "سلزفورس وان" محیط بهترو راحت تری را در بخش بازاریابی و فروش جهانی ایجاد کرده است.

همان طور که می دانید سوء مدیریت با مشتری می تواند برای یک کسب و کار کشنده باشد و به همین خاطر چاره جویی های نرم افزاری کمک به ایجاد رابطه بهتر با مشتری از طریق CRM دنبال می شود.

در پلتفورم جدید عرضه شده از سوی کمپانی سلزفورس در کنفرانس Dreamforce فاکتورهایی برای بهتر شده این رابطه در عرصه جهانی به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری افزوده شده است. شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های موبایلی، کلود کامپیوتینگ و حالا آنچه که معروف به اینترنت اشیاء internet of things شده، باعث گردیده تا کمپانی ها دنبال چاره جویی های جدید تاکتیکی برای نگه داشتن مشتریان جدید و قدیمی که محصولات را می خرند، باشند. آنچه در "سلزفورس وان " تعریف شده خدمات و سرویس های جدید در این رابطه است و این کمپانی با قرار دادن آیتم های جدید سعی کرده رابطه کمپانی فروشنده را با مشتریان بهتر کند.

پلتفورم جدید مبتنی بر اتصال دائم به اینترنت بوده و سرویس ها و خدمات کمپانی به مشتری از طریق اپلیکیشن های موبایل(یک اپ برای مشتری و دو اپ برای رهبر سیستم) در کنار قابلیت های API و ارتباط بیشتر با دفاتر نمایندگی فروش، پیشنهاد و عرضه می شود.

به گفته اسکات هولدن پرزیدنت بخش پلتفورم تجاری سلز فورس وان، صدور قبوض جدید برای مشتری و راهبر سیستم، تمرکز روی مشتری و نه بازار مصرف، دادن آپشن ها و انتخاب های بیشتر به مشتری حین جستجو، بسته ابزار مخصوص برای مشتری و قرارداد هایش با کمپانی،تاکید روی اپلیکیشن های موبایل در حالی که تا سال 2017 بیش از 5 میلیارد نفر از مردم جهان موبایل خواهند داشت؛ از ویژگی های جدید پلتفورم سلز فورس وان است.

 

 

منبع: د نکس وب

56502

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    11 0
    مگه توی ایران هم کاربرد داره؟؟ تو فروشگاه های اینترنتی ایران هم باید حواسمون باشه کلاه سرمون نره ...
  • محمد A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    6 0
    اول زیر سازی لازم رو انجام بدین بعدا ...