امشب دهم ژوئن 2013،کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC در ساعت 21:30 به وقت تهران در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

این کنفرانس تا روز چهاردهم ژوئن به طول خواهد انجامید و حدس و گمان ها در مورد معرفی محصولات جدید نرم افزاری و سخت افزاری اپل همچنان تا پیش از شروع رسمی مراسم ادامه دارد.

اما مواردی که تاکنون اپل مورد تایید قرار داده، بحث سیستم عامل جدید آی او اس iOS7 برای ابزارهای موبایل و نیز سیستم عامل OS X برای دسکتاپ و لپ تاپ است.

کنفرانس در یکصد بخش با هدف نشان دادن اپ های آینده اپل و توسعه دهندگان روی سخت افزارهای مختلف ادامه خواهد یافت.

همچنین اپ موسوم به iRadio‌ نیز رونمایی خواهد شد که آن را انقلابی در نرم افزارهای استریمینگ می دانند و جاناتان آیو می خواهد شکل و شمایل جدید آیکون ها و اینترفیس سیستم عامل ها  و رابط جدید بین دو سیستم عامل آی او اس 7 و سیستم عامل او اس ایکس را به مهندسان حاضر در کنفرانس نشان دهد.

لوگوی داخلی کنفرانس نیز با عدد 7 به نشانه ورود iOS7 مزین شده است.

نیویورک تایمز نیز از حضور سرمایه گذاران و توسعه دهندگان سیستم عامل iOS7 نوشته و تاکید کرده که سیستم عامل نرم تر از قبل بوده و زیباتر شده و راههای آسان تر برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم بین آیفون و مک بوک و ... ایجاد شده است.

در مورد سخت افزار نیز شایعات زیادی شده مبنی بر اینکه تعدادی از محصولات جدید مانند آیفون 5S و ... معرفی می شوند اما از آنجایی که این کنفرانس بیشتر نرم افزاریست تا سخت افزاری، لذا انتظار می رود در مورد نرم افزار بیشتر صحبت و بحث شود.

برای اطلاع از جزییات کنفرانس می توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: اسلش گی یر

5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =